Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zana wint in de Italiaanse kampioenstrui. Roglic en Thomas pakken 21 seconden op Almeida. Eergisteren een mindere dag van Roglic, vandaag voor Almeida. Laten we hopen dat morgen Thomas een mindere dag heeft.
Zit weer achterin zie ik dus dat gaat 'm niet meer worden, was ik al een beetje bang voor.
Ik vraag me af of een grote ronde van 3 weken niet te veel van het goede is voor 'm
Thomas lijkt op weg naar de winst in de tijdrit. Is bij het eerste tussenpunt een paar seconden langzamer dan Roglic, maar zijn wissel ging ook trager vanwege een nieuwe helm. Dus feitelijk is hij ietsje rapper aan het rijden dan de Sloveen.
Mooie ontknoping! In vertraging de laatste renners gekeken. Eerst die fietswissel en daarna toch de winst voor Roglic. Had het Thomas ook wel gegund, maar mooi succes weer voor Jumbo-Visma.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.