Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Roglic dus inderdaad niet top, zoals een aantal mensen (waaronder Thomas) al dachten. Anders had hij wel eerder aangevallen. Bijvoorbeeld in de rit van zondag. Hij heeft al eens een grote ronde verloren doordat hij te weinig tijd had gepakt waar het kon. Dat gaat hem niet nog eens overkomen, als hij in absolute topvorm is.
 

Maasveld

Well-known member
Roglic dus inderdaad niet top, zoals een aantal mensen (waaronder Thomas) al dachten. Anders had hij wel eerder aangevallen. Bijvoorbeeld in de rit van zondag. Hij heeft al eens een grote ronde verloren doordat hij te weinig tijd had gepakt waar het kon. Dat gaat hem niet nog eens overkomen, als hij in absolute topvorm is.
Zondag was toch helemaal geen rit om aan te vallen?
 

Maasveld

Well-known member
Jumbo weer met een vreemde tactiek. Op de eerste beklimming nemen ze het heft in handen in de groep der favorieten. Het gaat zo hard dat Ineos nog maar 2 knechten over heeft. De andere 2 knechten zitten in de groep daarachter, waar notabene Affini tempo maakt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zit weer achterin zie ik dus dat gaat 'm niet meer worden, was ik al een beetje bang voor.
Ik vraag me af of een grote ronde van 3 weken niet te veel van het goede is voor 'm
 

Maasveld

Well-known member
Zit weer achterin zie ik dus dat gaat 'm niet meer worden, was ik al een beetje bang voor.
Ik vraag me af of een grote ronde van 3 weken niet te veel van het goede is voor 'm
Wellicht kwam deze inderdaad net wat te vroeg. Hij heeft echter wel gewoon 3 keer op rij de Vuelta gewonnen, wat er wellicht zelfs 4 hadden kunnen zijn zonder die valpartij vorig jaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wellicht kwam deze inderdaad net wat te vroeg. Hij heeft echter wel gewoon 3 keer op rij de Vuelta gewonnen, wat er wellicht zelfs 4 hadden kunnen zijn zonder die valpartij vorig jaar.
En die Tour die hij in de tijdrit verloor van Pogacar was hij ook gewoon goed, maar verloor hij omdat hij iets te gereserveerd reed en Pogacar opeens gigantisch uithaalde in die tijdrit.
 
Bovenaan