Wielrennen

erka

Well-known member
De Amstel Slinger Race, het is ook niet mijn favoriet. Maar ach, urenlang over drempeltjes en bultjes fietsen heeft ook wel wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De Amstel Slinger Race, het is ook niet mijn favoriet. Maar ach, urenlang over drempeltjes en bultjes fietsen heeft ook wel wat.
Ik heb ooit eens de laatste 80km gereden (met de auto, dat wel)... Je wordt echt gek van die route...
 

Maasveld

Well-known member
Van de 4 grote koersen in april die op zondag zijn vind ik dit toch de minste... Maar hup Vd Poel idd...
De andere 3 zijn ook monumenten, die hebben sowieso ook wel meer uitstraling.

Het leuke van de Amstel Gold Race is tegenwoordig ook wel vooral de herkenbaarheid nadat ik er inmiddels enkele keren zelf heb gefietst.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
De laatste jaren zorgt de Amstel wel voor een prachtig koersverloop. Die andere drie (en ook de Strade inmiddels) hebben wat meer uitstraling. Maar desalniettemin verwacht ik ook vandaag weer een mooi schouwspel.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Hoe kan het dan dat die Fransman eerst tot winnaar uitgeroepen wordt? Die fotofinish is toch duidelijk zat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Balen. Die Kwiatkovski heeft alleen maar bij Cosnefroy in het wiel gehangen. Had het derhalve de Fransman wel gegund.
 

Maasveld

Well-known member
Balen. Die Kwiatkovski heeft alleen maar bij Cosnefroy in het wiel gehangen. Had het derhalve de Fransman wel gegund.
Tja, zoals Clement ook al aangeeft heeft INEOS wel de koers in handen genomen en zorgde Kwiatkowski (geloof ik) ook wel voor de schifting op de Keutenberg.
 
Bovenaan