Komt wellicht ook omdat ze niet meer de te kloppen ploeg zijn in de Tour. Brailsford heeft gelukkig woord gehouden dat ze attractiever wilden gaan koersen.ik heb trouwens de indruk dat Ineos dit jaar het accent iets meer op de klassiekers legt.
Komt wellicht ook omdat ze niet meer de te kloppen ploeg zijn in de Tour. Brailsford heeft gelukkig woord gehouden dat ze attractiever wilden gaan koersen.ik heb trouwens de indruk dat Ineos dit jaar het accent iets meer op de klassiekers legt.
Wat niet?Ik zie het niet meer gebeuren hoor
Aansluiten bij wie? Hij zit al bijna een uur in de favorietengroep.Vd Poel die aan sluit
Mohoric.Aansluiten bij wie? Hij zit al bijna een uur in de favorietengroep.
Oh. Nou die weddenschap durf ik wel aan te gaan. Het is maar twee minuten en nog zo veel zware stroken te gaan.Mohoric.
Inderdaad, indrukwekkend! Ik sluit zeker niet uit dat hij overleeft tot in Roubaix in een elitegroepje. Maar hij gaat op zeker worden bijgehaald.Let’s hope so, Moho is erg sterk vandaag
Die rijdt gewoon in een paar kilometer een minuut weg…Hij gaat hem pakken, hoor! Wat een klasbak!
Tikt tegen een hand aan van een toeschouwerZo dan, wat doet die domme Belg daar nou?