Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Heel benieuwd naar zijn klim. Had van de week de KOM gepakt. Maar begin was wellicht niet eens heel snel. Einde wel maximaal diep gegaan
 

Reinoud

Well-known member
Reactie van Dumoulin. Gesproken met VDP en gekscherend zeggen dat roze vandaag voor VDP is en dat hij hem dan morgen zou overnemen 😅

Kelderman ook erg sterk en Mollema ook in top 7. Wat een wilde voor het Nederlandse wielrennen
 

Batigoal

Well-known member
Mooi overwinning van MVP! Die is alvast binnen.

Ellendige val weer van Ewan. Waarschijnlijk weer een grote ronde die voor hem vroeg eindigt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi overwinning van MVP! Die is alvast binnen.

Ellendige val weer van Ewan. Waarschijnlijk weer een grote ronde die voor hem vroeg eindigt.
Raar moment was dat met Ewan. Rijdt helemaal zelf tegen het achterwiel van Girmay aan.
 

Maasveld

Well-known member
Ja oké, maar dit lijkt me niet zijn bedoeling.
Uiteraard niet, maar het is niet de eerste keer dat hij een grote ronde vrijwillig vroegtijdag zal verlaten. Hij doet er doorgaans relatief vrij weinig moeite voor om een grote ronde tot een goed einde te brengen.
 

Maasveld

Well-known member
Een verrassende winnaar in de tijdrit. Simon Yates klopt Van der Poel met 3 seconden. Tom Dumoulin wordt 3de op 4 seconden. Vooral opvallend dat Yates ook op het vlakke stuk de snelste was.
 

Maasveld

Well-known member
Lennard Kamna wint de etappe, het roze gaat naar Juan Pedro Lopez. Die andere Lopez, Miguel Angel, moest overigens opgeven met een heupblessure.
 

Maasveld

Well-known member
Arendsman naar Ineos, dat vind ik erg jammer.
2 jaar geleden zou ik dat ook jammer hebben gevonden, nu niet. Ineos heeft eindelijk het ljcht gezien dat attractief koersen ook tot successen kan leiden. Daarnaast gaan Yates en Carapaz waarschijnlijk vertrekken, zijn Thomas en Porte op hun retour en is het bij Bernal nog maar de vraag hoe hij terugkomt.
 

Reinoud

Well-known member
2 jaar geleden zou ik dat ook jammer hebben gevonden, nu niet. Ineos heeft eindelijk het ljcht gezien dat attractief koersen ook tot successen kan leiden. Daarnaast gaan Yates en Carapaz waarschijnlijk vertrekken, zijn Thomas en Porte op hun retour en is het bij Bernal nog maar de vraag hoe hij terugkomt.
Voor hem heel logisch en goede keuze, maar ondanks dat ze leuker koersen is het niet mijn favoriete ploeg.
 
Bovenaan