Dat is misschien wel de grootste en meest onderschatte kwaliteit van Van der Poel; hoe krankzinnig diep hij kan gaan.Poeh, dat moest van diep komen.
Dat is misschien wel de grootste en meest onderschatte kwaliteit van Van der Poel; hoe krankzinnig diep hij kan gaan.Poeh, dat moest van diep komen.
Raar moment was dat met Ewan. Rijdt helemaal zelf tegen het achterwiel van Girmay aan.Mooi overwinning van MVP! Die is alvast binnen.
Ellendige val weer van Ewan. Waarschijnlijk weer een grote ronde die voor hem vroeg eindigt.
Hij zou 'm sowieso al niet uitrijden.Mooi overwinning van MVP! Die is alvast binnen.
Ellendige val weer van Ewan. Waarschijnlijk weer een grote ronde die voor hem vroeg eindigt.
Die zat op de limiet (en er iets over)Raar moment was dat met Ewan. Rijdt helemaal zelf tegen het achterwiel van Girmay aan.
Ja oké, maar dit lijkt me niet zijn bedoeling.Hij zou 'm sowieso al niet uitrijden.
Uiteraard niet, maar het is niet de eerste keer dat hij een grote ronde vrijwillig vroegtijdag zal verlaten. Hij doet er doorgaans relatief vrij weinig moeite voor om een grote ronde tot een goed einde te brengen.Ja oké, maar dit lijkt me niet zijn bedoeling.
Klopt. Desondanks 6 keer in de top 10 waarvan 2 keer op het podium geëindigd.MA Lopez rijdt echt nooit een grote ronde uit he.
Daarentegen laatste 4 niet uitgeredenKlopt. Desondanks 6 keer in de top 10 waarvan 2 keer op het podium geëindigd.
2 jaar geleden zou ik dat ook jammer hebben gevonden, nu niet. Ineos heeft eindelijk het ljcht gezien dat attractief koersen ook tot successen kan leiden. Daarnaast gaan Yates en Carapaz waarschijnlijk vertrekken, zijn Thomas en Porte op hun retour en is het bij Bernal nog maar de vraag hoe hij terugkomt.Arendsman naar Ineos, dat vind ik erg jammer.
Voor hem heel logisch en goede keuze, maar ondanks dat ze leuker koersen is het niet mijn favoriete ploeg.2 jaar geleden zou ik dat ook jammer hebben gevonden, nu niet. Ineos heeft eindelijk het ljcht gezien dat attractief koersen ook tot successen kan leiden. Daarnaast gaan Yates en Carapaz waarschijnlijk vertrekken, zijn Thomas en Porte op hun retour en is het bij Bernal nog maar de vraag hoe hij terugkomt.