Dat zeker ook, maar de drang om zo snel mogelijk de uitslag te willen geven is gewoon funest.Misschien gewoon geen goede ogen meer, of teveel borreltjes gehad vandaag.
Dit is echt erger. Vorige keer werd er geen winnaar genoemd maar wees de fotofinish uiteindelijk van Aert aan. In combinatie met de beelden kun je daar je twijfels over hebben maar het was wel een juiste beslissing. Vandaag keek ik met iemand anders en we dachten beide aan een andere winnaar. Als het zo nipt is moet je altijd de foto afwachten.Dat zeker ook, maar de drang om zo snel mogelijk de uitslag te willen geven is gewoon funest.
Laat ik het zo zeggen: dit is de tweede keer en de hele wielerwereld spreekt er schande van. Misschien nog wel erger, ze lachen er meewarig over.
Ik heb ooit eens de laatste 80km gereden (met de auto, dat wel)... Je wordt echt gek van die route...
Omdat ik dat leuk vind...Waarom zou je dat stuk met de auto gaan rijden?🤔
Op Arenberg rijdt Van der Poel op kop van het eerste peloton, ben ik van overtuigd.Koers is nog lang natuurlijk maar ik heb echt de indruk dat dit de koers kan kosten voor vd Poel.
Als die al terug kan komen (wat ik eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 zie gebeuren) gaat dat zo veel kracht kosten en is het voor de favo’s voorin ideaal om dan een versnelling te doen.
ik heb trouwens de indruk dat Ineos dit jaar het accent iets meer op de klassiekers legt.
Nu al 15' voor op snelste schemaKan wel eens een hele rappe editie worden.
We gaan het zien, voorlopig wordt het alleen maar meer.Op Arenberg rijdt Van der Poel op kop van het eerste peloton, ben ik van overtuigd.
Ja inderdaad, het wordt nu wel een heel stuk lastiger. Ik had verwacht dat ze bij die eerste stroken al de aansluiting zouden maken. Maar door die grote valpartij in de eerste groep, zijn ze alleen maar verder achterop geraakt.We gaan het zien, voorlopig wordt het alleen maar meer.