Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
Gekke is dat Kelderman toen op 119 stond, dus dat hebben ze wel aangepast maar Caruso dus niet.

Ook bij andere renners afwijkende getallen, bv Cocquard en Almeida opeens veel top 10 plaatsen kwijt.

1622819240157.png
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De 19-jarige Mark Padun wint min of meer uit het niets twee bergetappes in de Dauphiné vanuit de ontsnapping. Gister reed hij de slotklim in z'n eentje harder op dan de favorietengroep. Zijn tijd was bovendien de snelste tijd sinds 2000. Dus in het doping tijdperk reden ze niet zo snel als hij op deze klim.

Zeg het maar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij was toch wereldkampioen (of 2e?) bij de junioren? Won iig al eerder etappes en is een groot talent wat mij betreft.
 

Joost

Well-known member
De 19-jarige Mark Padun wint min of meer uit het niets twee bergetappes in de Dauphiné vanuit de ontsnapping. Gister reed hij de slotklim in z'n eentje harder op dan de favorietengroep. Zijn tijd was bovendien de snelste tijd sinds 2000. Dus in het doping tijdperk reden ze niet zo snel als hij op deze klim.

Zeg het maar.

Daar komt nog bij dat er vorig seizoen vanwege Corona veel minder op doping is getest.
Het is opmerkelijk maar vooralsnog onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Hij is overigens al 24.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Hij is al wat ouder ja, in de Baby Giro domineert nu de 18e jarige Juan Ayuso die later dit jaar prof zal worden bij UAE. Hij reed iedereen op een minuut op een klim van 4km. Grootste Spaanse talent in lange tijd.

Mooie zege voor Mathieu vandaag in Zwitserland. Poels 3e.
Dumoulin op 10 minuten gereden.
 
D

Deleted member 2709

Guest
En de nieuwe leider.
Morgen weer een rit die hij kan winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeg het maar.

Ook voor MvdP steek ik mijn hand niet in het vuur. Echter is zijn prestatiecurve vanaf de jeugd tot en met nu veel logischer dan die van Padun. Een behoorlijk talent, maar al jaren een anonieme renner, die opeens alle klimmers op een hoop rijdt, tegenover misschien wel het grootste talent ooit op twee wielen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ok, dat is betalend toch?

Dat klopt. Als wielerliefhebber trouwens wel de moeite waard. Ze hebben inmiddels echt alle relevante koersen. En het commentatorteam is ook sterk verbeterd. Nog los van het feit dat er ook heel veel andere sporten te zien zijn.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Kut, waar kun je dat zien, zat me vanmiddag de tering te zoeken naar een stream.

Weet niet of ik dat wel mag zeggen van de huisregels, maar Cycling Today heeft vaak/altijd streams van wielerkoersen. Zo ook van de Ronde van Zwitserland.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

gevegt

Well-known member
Weet niet of ik dat wel mag zeggen van de huisregels, maar Cycling Today heeft vaak/altijd streams van wielerkoersen. Zo ook van de Ronde van Zwitserland.
De sukkel had al een goede stream, maar was hem kwijt geraakt.
Als ultieme uitzondering heb ik die uilskuiken nog een keer de link gegeven.
 
Bovenaan