Na de Tour van vorig jaar durf ik nergens meer mijn hand voor in het vuur te steken, maar normaal gesproken niet.Caruso is dus de beste tijdrijden van de klassement renners
Kannhij dit nog goedmaken ?
Na de Tour van vorig jaar durf ik nergens meer mijn hand voor in het vuur te steken, maar normaal gesproken niet.Caruso is dus de beste tijdrijden van de klassement renners
Kannhij dit nog goedmaken ?
Verstandig die slag om de arm. Algehele opvatting was dat Caruso binnen de minuut moest staan.Na de Tour van vorig jaar durf ik nergens meer mijn hand voor in het vuur te steken, maar normaal gesproken niet.
Een stuk beter dan Caruso inderdaad.Landa is toch zo'n AZ, dat altijd wel goed is, maar nooit echt wint? Iemand die 4e/5e in het AK wordt van een grote ronde en dan in een paar etappes in de top 10 eindigt.
Mwaoh 15 zeges, waaronder 4 etappezeges in een grote ronde. Daarnaast ook nog een Maglia Azzurra en een 3de plek in de Giro. Niet verkeerd, maar met zijn potentieel had het inderdaad wel meer mogen zijn. Enerzijds door pech, anderzijds vanwege zijn persoonlijkheid.Ik bedoelde ook niet dat Caruso beter is, maar Landa is een net niet renner. Qua zeges en klassementen.
Is geloof ik ook de eerste Fransman ooit voor de ploeg.Echt hè, opvallende maar zeer goede versterking.
Dat ligt er aan hoe ver je terug gaat, de voorganger van Rabobank was Novell / WordPerfect.
Daar reed de Franse sprinter Frederic Moncassin, die nooit iets won en toen Rabobank startte zonder hem won hij prompt een paar Tour ritten.
Maar vanaf Rabobank volgens mij geen Fransman inderdaad.
Toch hebben die Belgen, Slovenen, Fransen en Noren een aardige bijdrage aan de ontwikkeling van het Nederlandse wielrennen.Ik heb persoonlijk niks met Belgen en Slovenen die toevallig door een Nederlandse supermarkt betaald worden, dus ook niet met Franse en Noorse meesterknechten voor hun.