Wielrennen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nu begin ik toch wel benieuwd te raken. Wat is jouw definitie van 'winnen?'
Als eerste over de streep komen, in een grote mannen wedstrijd. Eerlijk is eerlijk, hij rijdt veel meer top-10 dan ik had gedacht, maar hij heeft maar 1x gewonnen. En zoals gezegd, ook heel veel 2e tot 10e. Dus, slecht voorbeeld van mij :whistle:
 

Maasveld

Well-known member
Als eerste over de streep komen, in een grote mannen wedstrijd. Eerlijk is eerlijk, hij rijdt veel meer top-10 dan ik had gedacht, maar hij heeft maar 1x gewonnen. En zoals gezegd, ook heel veel 2e tot 10e. Dus, slecht voorbeeld van mij :whistle:
En de grote-mannen wedstrijden zijn de Tour en de Klassiekers?
 
D

Deleted member 2709

Guest
Hij heeft uit mijn hoofd de rondes van Catalonië en Zwitserland gewonnen (het eindklassement dus), plus ritten in Vuelta en vorig jaar nog in de Tour.. is misschien wel de beste klimmer na Pogacar en Roglic. Alleen door die tijdrit duikelde hij nog van het podium af.

Als je opmerking is dat je zonder Sloveen niets wint ok, maar je moet toch wat en veel beter dan dit wordt het niet :)
 
D

Deleted member 2709

Guest
Echt klimmen is gewoon niet voor hem.

Tolhoek ook nog in de aanval gereden en daarna volop geknecht voor Oomen die als eerste na Tolhoek zelf gelost werd. :ROFLMAO:
Carapaz met de dubbelslag.
 

Mommiej

Well-known member
Wielerflits meldt dat Jumbo slag slaat met komst Rohan Dennis per 2022. Dennis had ook kunnen verlengen bij Ineos en ook UAE wou hem aantrekken. Eerder meldde Wielerflits al dat Laporte van Cofidis naar Jumbo gaat volgend jaar. Officieel mag in het wielrennen transfers pas definitief gemaakt worden vanaf 1 augustus.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vermoed dat die het werk van Tony Martin gaat overnemen.

Dan wel in andere koersen hetzelfde werk gaat doen als Martin.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan