Nu begin ik toch wel benieuwd te raken. Wat is jouw definitie van 'winnen?'Nog zo'n renner die je in je team moet nemen als je zeker wilt weten dat je nooit wat wint.
Nu begin ik toch wel benieuwd te raken. Wat is jouw definitie van 'winnen?'Nog zo'n renner die je in je team moet nemen als je zeker wilt weten dat je nooit wat wint.
Als eerste over de streep komen, in een grote mannen wedstrijd. Eerlijk is eerlijk, hij rijdt veel meer top-10 dan ik had gedacht, maar hij heeft maar 1x gewonnen. En zoals gezegd, ook heel veel 2e tot 10e. Dus, slecht voorbeeld van mijNu begin ik toch wel benieuwd te raken. Wat is jouw definitie van 'winnen?'
En de grote-mannen wedstrijden zijn de Tour en de Klassiekers?Als eerste over de streep komen, in een grote mannen wedstrijd. Eerlijk is eerlijk, hij rijdt veel meer top-10 dan ik had gedacht, maar hij heeft maar 1x gewonnen. En zoals gezegd, ook heel veel 2e tot 10e. Dus, slecht voorbeeld van mij
Klassiekers, de drie Grote rondes en de meerdaagse pro tour wedstrijden (Dauphine, Baskenland, etc, etc)En de grote-mannen wedstrijden zijn de Tour en de Klassiekers?
Gaan die de koersen voortaan met 2 ploegen rijden?
Omdat ze inmiddels zoveel topcoureurs hebbenHoezo?