Wielrennen

erka

Well-known member
Dan heb je dus maanden de tijd gehad om dit parcours voor te bereiden als renner, en dan knal je in de eerste de beste S-bocht direct op een middenberm met nog ruim 2.500km te gaan. Sommige wielrenners zijn ook niet gezegend met een beetje verstand.

D

Deleted member 2709

Guest
Danny van Poppel en Ide Schelling in de kopgroep van de dag die strijdt om een rood rugnummer en de eerste bolletjestrui.
Voorlopig moeten ze de Fransman Perez voorlaten die op 2 punten staat, de beide Nederlanders op één punt, nog 2 klimmetjes over waar een punt te verdienen is. Bij gelijke punten krijgt de Fransman de trui, omdat hij als eerste boven kwam op de klim van 3e categorie en dat gaat volgens mij voor 2x een klim van 4e.
Fout van Schelling op die klim van 3e categorie waar hij veel te vroeg ging en zich verkeek op het steile laatste stuk.

D

Deleted member 2709

Guest
Schelling rijdt nu solo kop kop, de medevluchters gefopt en laten het nu lopen. Op weg naar de bolletjestrui en het rode rugnummer.

JMD

Well-known member
Die man mogen ze oppakken of een knal geven... Ben benieuwd of 'opi en omi' ook zo blij zijn met hun kleinzoon.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kan hier zo kwaad om worden. Wat een achterlijke dwaas zeg. Ik wens haar allerlei dingen toe die ik maar niet op het forum ga zetten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
E40HiCCWQAcpBd9

Allez Opi-Omi op je smoel. Met je gele kutjas, je debiele pet en je gare zonnebril.

Bovenaan