Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Suterlin geeft op. Martin oogt zwaar gehavend. Zullen er ongetwijfeld nog een paar behoorlijk last hebben. Allemaal dankzij die domme drol met haar kutbord.

JMD

Well-known member
Als ik het terugzie: vervolgen voor 20x poging tot doodslag graag
Jep. Echt vergelijkbaar met die fotograferende politieagent in Armentieres en die fotograferende man die Guerini op de Alpe d'Huez omver beukte...

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dan gaan ze bij DQS en FDJ doorrijden, terwijl het halve peloton nog op achterstand ligt. Ook heel, heel netjes boys!

D

Deleted member 2709

Guest
Jep. Echt vergelijkbaar met die fotograferende politieagent in Armentieres en die fotograferende man die Guerini op de Alpe d'Huez omver beukte...

Dat waren mensen die tenminste de koers wilden zien en een inschattingsfout maakten, ook dom, stom en noem het maar op, maar niet kwaadaardig. .

Maar dit kutwijf wil niet eens de koers zien, ze staat er slechts te poseren zodat ze in beeld is. Domme kut.

erka

Well-known member
Ik snap ook werkelijk niet waarom ze in de 1e etappes altijd zoveel risico nemen in de Tour.

D

Deleted member 2709

Guest
En weer gaat Quick Step gelijk rijden, wat een kwaadaardige kutploeg is het ook.

JMD

Well-known member
Ik snap ook werkelijk niet waarom ze in de 1e etappes altijd zoveel risico nemen in de Tour.
Bedoel je de organisatie? Tsja, je moet ergens beginnen...

En het is geen massasprint, dat zou ook moeten schelen, maar ja, allemaal willen ze als eerste bij de voet van die berg zijn.

Van der Poel er dus NIET bij... (bij de valpartij dus)

Bovenaan