Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Natuurlijk wel. Ik heb even voor jullie een citaat van de winnaar van vandaag opgezocht.

,,We hebben met de ploeg woensdag de eerste etappe verkend", zei Alaphilippe (Deceuninck–Quick-Step). ,,Het is een mooie finale, veel moeilijker dan ik me had voorgesteld. Die finale is echt pittiger dan ik had verwacht, lastiger dan de etappe met aankomst op de Mûr-de-Bretagne van zondag.”
De finale verkennen ze. Ze kunnen moeilijk al het wegmeubilair onthouden.

Als ploegen deze etappe verder hebben verkend is dat met het oog op waaiers.

D

Deleted member 2709

Guest
Kelderman is blijkbaar ook gevallen, last van de elleboog (maar het zal wel meevallen als hij nog naar de 5e plek kon sprinten.

Sutterlin, Konovalovas en Lemoine reden de rit niet uit. Soler zal morgen niet meer van start gaan (reed de rit uit met twee gebroken ellebogen :eek:), Hirschi wellicht ook niet.

D

Deleted member 2709

Guest
Schelling weer in de kopgroep, maar Perez ook en die pakte het eerste bergpuntje van vandaag en staat nu virtueel aan de leiding.
Zal lastig worden voor Ide om zijn truitje te behouden.

D

Deleted member 2709

Guest
Strijd tussen Schelling en Perez voor bergpuntjes. Ze proberen beiden sneaky weg te rijden, lukt niet, daarna een hele lange sprint. Schelling wint nipt.

• Leuk
Waarderingen: JFK
D

Deleted member 2709

Guest
Nu lieten ze Theuns weg rijden en als die nu de resterende punten pakt dan krijgt hij de bergtrui als de lachende derde.

D

Deleted member 2709

Guest
Als Alaphilippe of vd Poel de rit wint dan pakken ze ook de bergtrui.

D

Deleted member 2709

Guest
Die gaan niet winnen natuurlijk.

Vd Poel heeft nog een kansje op geel als hij wint en Alaphilippe geen top 3 rijdt (of op een gat zit)

Reinoud

Well-known member
Pog pakt weer meer boni. Dat gaat toch een fantastisch gevecht worden met Ineos dat belangrijk gaat worden.

Bovenaan