Hij en de ploeg hebben alles op de Tour gezet. Dat gaan ze na een kneuzinkje niet opgeven.Niet zozeer dat hij morgen niet meer opstapt, maar meer dat hij gehavend niet voor het klassement hoeft te gaan. Maar dat slechts mijn vermoeden.
Hij en de ploeg hebben alles op de Tour gezet. Dat gaan ze na een kneuzinkje niet opgeven.Niet zozeer dat hij morgen niet meer opstapt, maar meer dat hij gehavend niet voor het klassement hoeft te gaan. Maar dat slechts mijn vermoeden.
De twee seizoenen na het ongeluk waren (meer dan) prima van Barguil. Hij had alleen in 2018 een minder seizoen.Barguil is net uit het dal en Walscheid is nooit echt beter of slechter geweest dan nu.
Gemiste kans dat al die wielrenners met blanco mondkapjes acteren. Had wel wat verwacht qua sponsoring.
Ik vond het idd minder sterk over komen dan ik had verwacht.De Jumbots zijn kwetsbaar.
Ik ook. Het wordt dan ook niks deze tour.Ik vond het idd minder sterk over komen dan ik had verwacht.
Mooi, kan ik me tenminste concentreren op het bier drinken.
Dat zou normaal gesproken Arndt moeten zijn, toch geen trage jongen.Zeer indrukwekkend van Ewan!
Maar ik ben wel benieuwd wie die laatste man was voor Bol. De lead-out van Sunweb was perfect, maar die gast kwam totaal niet op gang en verziekt daarmee de sprint van Bol.
Dat zou normaal gesproken Arndt moeten zijn, toch geen trage jongen.
Hij was niet de enige, er waren er meer die absoluut hun lijn niet hielden. Maar er valt niemand dus er wordt niet ingegrepen.Bennett mag van geluk spreken dat ie niet gediskwalificeerd is geworden.