Prima gereden door Jumbo!
Jep! Bennett blijkbaar nog last van zijn val, maar Van Aert was geweldig en ook Kuss zag er heel erg sterk uit. En met Roglic heb je natuurlijk iemand die het in dit soort situaties bijna altijd afmaakt, dus dat is lekker.
Prima gereden door Jumbo!
Dumoulin had een slechte dag, dat wordt nog wat als die een goede dag heeft.
Roglic wel duidelijk de kopman nu denk ik.
Nou, ik had toch wel een aanval verwacht in de laatste 15 km. En dan niet die 50 meter die Rolland pakte.Tsja, in de Tour betalen de regio's van Frankrijk mee voor de live-uitzendingen. Vandaar dat het merendeel van de etappes van begin tot eind worden uitgezonden. En je weet precies hoe het gaat, de vlag valt, er spingt een groepje weg, die laten ze spartelen tot een kilometer of 20 voor de finish en dan richting massasprint/laatste berg.
Ja, de hele dag op kop gereden om de gele trui van Alaphilippe te verdedigen (ze mikken immers op de eindzege en niet op etappes) zodat ze die trui voorlopig niet in hun bezit krijgen. Want dan moet je de hele dag op kop rijden.Prima gereden door Jumbo!
Daarvoor was de klim veel te kort. Dit was wel wat ik verwacht had, Jumbo Visma schudt even aan de boom zonder zichzelf echt over de kop te rijden.Nou, ik had toch wel een aanval verwacht in de laatste 15 km. En dan niet die 50 meter die Rolland pakte.
En dat nadat hij gisteren tot 1 km onder de top van Orcieres Merlette vol op kop beukte...Wout van Aert gaat een keertje voor z'n kans en wint gelijk. Wat een gast joh.
Ik kijk altijd wielrennen op de Belg.Is het zo erg op de Belg? Ik kijk eigenlijk zelden wielrennen op de belg...