Goedemorgen, de selectie is in december al bekend gemaakt. Alleen is De Plus vervangen voor Bennett omdat de Belg niet in optimale vorm naar de Tour zou kunnen gaan (of omdat hij vertrekt) en nu dus Kruijswijk door Grøndahl Jansen.Jumbo komt even met een sterk team aanzetten, met de aantekening dat Kruijswijk door Jansen is vervangen...
Roglic
Bennett
Gesink
Dumoulin
Kuss
van Aert
Martin
Jansen
Dit team is al bevestigd.
Ik verwacht niet dat hij zich gaat/mag mengen in de massasprints. Als JV werkelijk als enige doel heeft om de gele trui te bemachtigen lijkt me dat ook onverstandig. Bij een uitgedund peloton zal hij echter ongetwijfeld een poging mogen wagen.Mag van Aert voor eigen kansen gaan in de laatste kilometers denken jullie ?
Volgens dit artikel niet+Mag van Aert voor eigen kansen gaan in de laatste kilometers denken jullie ?
Jumbo komt even met een sterk team aanzetten, met de aantekening dat Kruijswijk door Jansen is vervangen...
Roglic
Bennett
Gesink
Dumoulin
Kuss
van Aert
Martin
Jansen
Dit team is al bevestigd.
Hij heeft er zelf ook wat over te zeggen:
Wout van Aert: “Ik hoop de trui nu met meer eer te dragen”
Wout van Aert begon als topfavoriet aan het Belgisch kampioenschap tijdrijden en de renner van Jumbo-Visma stelde ook zeker niet teleur op het militair domein van Koksijde. Van Aert bleek aan de finish de beste tijdrijder, voor Victor Campenaerts en Frederik Frison.Gevaarlijke punten Hetwww.wielerflits.be
Haha wat een gelul.Zo heb ik het wel verstaan, ja.