Ik ben er een klein beetje bang voor dat ze te vroeg in vorm zijn.Was mooi geweest als er een TTT van 60 kilometer in de Tour had gezeten. Wat een kleppers heeft Jumbo.
In tegenstelling tot eerdere berichten heeft Jakobsen zijn luchtpijp niet verbrijzeld. Hij heeft breuken in zijn kaken en duim en de spieren rond zijn mond hebben een flinke optater gekregen. In zijn benen zijn enkel lichte verwondingen gesignaleerd. Hij kan nog niet praten, maar dat komt volgens de ploegdokter ongetwijfeld goed. Geen hersenletstel, hij kan ook alweer staan, zeer positief bericht lijkt me.
Wordt nu of verplaatst (Italië en Qatar worden genoemd) of men spreekt zelfs van 2 WK's in 2021. Ben benieuwd wanneer ze dan dat 2e WK willen doen, zeker omdat er ook een Spelen op het programma staat...WK is afgelast.
Het gaat vooral om de trui. Wellicht willen ze het dan volgend jaar nog voor het seizoen doen.Waarom zou je 2 WK's doen? Het is dit jaar gewoon niet gelukt, dan hoe je 'm toch niet volgend jaar alsnog extra re doen.
Wordt nu of verplaatst (Italië en Qatar worden genoemd) of men spreekt zelfs van 2 WK's in 2021. Ben benieuwd wanneer ze dan dat 2e WK willen doen, zeker omdat er ook een Spelen op het programma staat...
De UCI geeft zojuist aan dat het verplaatste WK op een parcours moet worden gehouden dat op het originele lijkt. Dan lijkt me Qatar afvallen, want daar is geen berg/heuvel te zien.
Ja, hadden een paar jaar terug toch het WK?Ik dacht bij een vergelijkbaar parcours direct aan Innsbruck.
JV staat 6de in het zegeklassement. Quick-Step staat ruim bovenaan, gevolgd door Androni en UAE. Bora en Mitchelton hebben evenveel overwinningen als JV maar meer ereplaatsen.Heeft dit jaar al een renner van een andere ploeg dan Jumbo of Quick Step een koers gewonnen?