Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het enige wat daarna gebeurde, was dat Roglic en Lopez in de achtervolging moesten totdat Movistar uiteindelijk bedacht dat ze vrij onsportief bezig waren.

Heb je wel zitten kijken? Nadat Roglic en Lopez allang terug waren, brak het daarna nog een keer door waaiers en reden o.a. Valverde, Lopez en Pogacar een seconde of 10 weg bij Roglic.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@laflammerouge16
53 m
#LaVuelta19
- 51 to go. 1'25''. Roglic is back in peloton.

@laflammerouge16
31 m
#LaVuelta19
- 32,5 to go. ECHELONS TIME!

@laflammerouge16
29 m
#LaVuelta19
- Valverde, Lopez, Majka and Pogacar are all in the first echelon with few seconds on Roglic group. 30 to go.
 

Pascallovic

Well-known member
Huh, waarom voel jij je aangesproken? Je bent toch geen Fries? :cab:
Dacht dat het nog ging om een post van mij dat ik het typisch Nederlands noemde dat die rode trui van Roglic in het geding kwam in die etappe waar Quintana 5 minuten terugpakte. Maar schijnbaar is het iets anders wat ik gemist heb.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dacht dat het nog ging om een post van mij dat ik het typisch Nederlands noemde dat die rode trui van Roglic in het geding kwam in die etappe waar Quintana 5 minuten terugpakte. Maar schijnbaar is het iets anders wat ik gemist heb.

Oh nee joh. Doelde op Friesland en mezelf over de waaiers.

Zo boeiend is het trouwens ook allemaal niet. Beetje flauw grapje van me.
 

Maasveld

Well-known member
Wouter Poels gaat dan toch eindelijk Ineos verlaten. Hij vertrekt naar Bahrain-Merida. Dylan van Baarle daarentegen heeft met 3 jaar verlengd. Toch jammer dat zo'n talentvol klassiek renner liever voor meer geld gaat knechten in de rondes.
 

JMD

Well-known member
Dygert wordt WK Tijdrijden dames, de nummer 2 en 3 (Oranje dames) op meer dan 1 minuut. Dat is een flink gat.
 

JMD

Well-known member
Op 15 oktober wordt in Parijs het Tourparcours van 2020 bekend gemaakt. Zoals altijd duiken er al geruchten op. Het laatste gerucht is dat op de zaterdag voor Parijs er een klimtijdrit is naar la Planche des Belles Filles. Dat zou echt gaaf zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onwijs veel zin in zondag! Zo veel renners die kunnen winnen, moet wel een mooie koers worden.
 
Bovenaan