Wielrennen

JMD

Well-known member
Parcours van het WK heren is aangepast, wateroverlast. Ze zijn nu eerder op de omloop in Harrogate (trouwens een zeer fraaie plaats om te bezoeken, maar dat terzijde) en doen dan 2 omlopen meer. In totaal is de race 24 km korter en begint het om 10.00 ipv 9.30.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit nu tien minuten te kijken en heb al drie renners zien stayeren achter een auto om terug te keren in het peloton.
 

JMD

Well-known member
Ik zit nu tien minuten te kijken en heb al drie renners zien stayeren achter een auto om terug te keren in het peloton.
Precies.
Ik kijk vanaf het begin en heb er al meer gezien.

Ik kijk overigens op de Belg (die waren om 9.30 al in de lucht en daar ben nog blijven hangen) en die vonden de diskwalificatie meer dan terecht.
 

JMD

Well-known member
Voorsprong kopgroep inmiddels 4 minuten.

Overigens wel een fraaie kopgroep met een aantal grote coureurs. Dat is wel wat anders dan de standaard kopgroep aan het begin van het WK met kansloze luiden.
 

Batigoal

Well-known member
Oei, ik had niet in de gaten dat het al begonnen was. Maar dat krijg je ook als je de kraker RKC-Vitesse aan het kijken bent.
 

JMD

Well-known member
Oei, ik had niet in de gaten dat het al begonnen was. Maar dat krijg je ook als je de kraker RKC-Vitesse aan het kijken bent.

Kijk nog maar even goed. Zo meteen zijn we een tijd de beelden kwijt. Helikopters kunnen niet uitvliegen vanwege het slechte weer, dus geen beelden uit de lucht. De motoren rijden wel, maar het vliegtuig waar zij de beelden naar zenden moet tanken. En het reservevliegtuig is stuk. :) Op dat moment hebben we alleen de vaste camera's, waar 1x per 20 minuten de rijders langskomen.

Vanaf 13.50 is er naar verwachting dus 1 uur lang alleen maar 'vaste camera' zicht.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies.
Ik kijk vanaf het begin en heb er al meer gezien.

Ik kijk overigens op de Belg (die waren om 9.30 al in de lucht en daar ben nog blijven hangen) en die vonden de diskwalificatie meer dan terecht.

Huh? Die gasten in de studio vonden het juist helemaal niet terecht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kijk nog maar even goed. Zo meteen zijn we een tijd de beelden kwijt. Helikopters kunnen niet uitvliegen vanwege het slechte weer, dus geen beelden uit de lucht. De motoren rijden wel, maar het vliegtuig waar zij de beelden naar zenden moet tanken. En het reservevliegtuig is stuk. :) Op dat moment hebben we alleen de vaste camera's, waar 1x per 20 minuten de rijders langskomen.

Vanaf 13.50 is er naar verwachting dus 1 uur lang alleen maar 'vaste camera' zicht.

Kut NOS.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De verslaggevers wel. Dus blijkbaar zijn ze het bij Sporza ook niet eens met elkaar... ;)

Ik hecht meer waarde aan de mening van oud-renners en analitici dan van ??n of andere verslaggever. De teneur in de studio was dat dit een belachelijke straf was. Begreep daarom ook niet waarom jij schetste alsof de Belg het ermee eens was.
 

JMD

Well-known member
Ik hecht meer waarde aan de mening van oud-renners en analitici dan van ??n of andere verslaggever. De teneur in de studio was dat dit een belachelijke straf was. Begreep daarom ook niet waarom jij schetste alsof de Belg het ermee eens was.

Bij de verslaggevers zit Jos? de Cauwer, toch geen kleintje...
 

Maasveld

Well-known member
Ik hecht meer waarde aan de mening van oud-renners en analitici dan van ??n of andere verslaggever. De teneur in de studio was dat dit een belachelijke straf was. Begreep daarom ook niet waarom jij schetste alsof de Belg het ermee eens was.
Jos? de Cauwer heeft nooit gekoerst?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze haken ??n voor ??n af. Wat een zware koers is dit zeg. De uiteindelijke winnaar gaat een heel, heel sterke kerel zijn.
 
Bovenaan