Wat een topoverwinning voor Kuss en Jumbo. Geweldig!
Die kunnen net zo'n sterke ploeg als Ineos opstellen in de tour. Wel dien je dan je sprinters thuis te laten. De tourploeg doe je dan met Dumoulin, Roglic, Kruijswijk, Bennett, de Plus, Kuss, Martin en van Aert.Die dient zich ook even aan als topklimmer. Wat een ploeg zou Jumbo Visma volgend jaar op kunnen stellen.
Ik ben echt benieuwd idd hoe Jumbo dat gaat doen. Want ze zullen Groenewegen toch ook mee willen nemen.Wel dien je dan je sprinters thuis te laten. De tourploeg doe je dan met Dumoulin, Roglic, Kruijswijk, Bennett, de Plus, Kuss, Martin en van Aert.
Ik ben echt benieuwd idd hoe Jumbo dat gaat doen. Want ze zullen Groenewegen toch ook mee willen nemen.
Ik ben het helemaal met je eens, maar de vraag is of Groenewegen zich daar ook in kan vinden. Groenewegen is (net als zo veel sprinters) zeer extravert en houdt van de aandacht. In de Giro krijg je die veel minder, wel van de wielerliefhebbers, maar jij weet net als ik wat de kracht van de Tour is naar iets-minder-wielerliefhebbers toe.Het grote doel is om de Tour een keer te winnen, dus dan is er een keertje geen ruimte voor Groenewegen en zijn sprinttrein, lijkt me. Is toch ook niet erg? Gaat hij een keertje de Giro doen, ook mooi. Bovendien is hij nog dermate jong dat hij nog wel een paar keer naar de Tour kan in zijn carri?re.
Dan gaat Van Aert maar sprinten.
Ik ben het helemaal met je eens, maar de vraag is of Groenewegen zich daar ook in kan vinden. Groenewegen is (net als zo veel sprinters) zeer extravert en houdt van de aandacht. In de Giro krijg je die veel minder, wel van de wielerliefhebbers, maar jij weet net als ik wat de kracht van de Tour is naar iets-minder-wielerliefhebbers toe.
Wat een topprestatie.
Die kunnen net zo'n sterke ploeg als Ineos opstellen in de tour. Wel dien je dan je sprinters thuis te laten. De tourploeg doe je dan met Dumoulin, Roglic, Kruijswijk, Bennett, de Plus, Kuss, Martin en van Aert.
Mij benieuwen of hij bij UAE meer kan verdienen.
Volgens mij maakt het weinig uit of je nou voor Ineos, UAE of Jumbo rijdt. De sportieve uitdaging zal de doorslag geven.
In de Sloveense media gaan berichten rond dat Roglic onder zijn contract uit wil om naar UAE te vertrekken. Aan de ene kant logisch, aan de andere kant ook weer vreemd aangezien hij heeft verlengd toen al zo goed als duidelijk was dat Dumoulin zou komen.
Dat dacht ik ook, maar dat was dus nog niet officieel.Ik dacht dat ie een tijd terug al had verlengd. Of had hij nog zo'n lang contract?