Wielrennen

SanMark.

Well-known member
De kenners wisten al lang dat Tom niet wint dit jaar. Roglic is top.

Ga je dit topic ook verzieken door te pas en te onpas over kenners te hebben maar dan pas achteraf je wijsheden te komen verkondigen. Jij kan het weer van gisteren nog niet eens voorspellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je dit topic ook verzieken door te pas en te onpas over kenners te hebben maar dan pas achteraf je wijsheden te komen verkondigen. Jij kan het weer van gisteren nog niet eens voorspellen.

Lekker makkelijk. Limburg loopt jaren achter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou het Roglic en Jumbo ook wel gunnen als ze de Giro winnen. Roglic is een sympathieke kerel en sinds vorig jaar bijna niet te kloppen in de rondes van 1 week. En bij Jumbo zou het een mooie beloning zijn voor het uitstekende beleid van de laatste jaren.
 

Maasveld

Well-known member
Interessante etappe vandaag. Volgens de kenners wil Roglic z.s.m. het roze kwijt zijn, dus zal Jumbo net al teveel inspanningen doen om de vlucht terug te halen. Dat zou dan een taak voor de sprintersploegen moeten worden, maar er zitten enkele venijnige klimmetjes waarbij het nog maar de vraag is of de sprinters dit overleven.
 

Reinoud

Well-known member
Ik zou het Roglic en Jumbo ook wel gunnen als ze de Giro winnen. Roglic is een sympathieke kerel en sinds vorig jaar bijna niet te kloppen in de rondes van 1 week. En bij Jumbo zou het een mooie beloning zijn voor het uitstekende beleid van de laatste jaren.

Helemaal mee eens.
 

erka

Well-known member
Ja inderdaad, Roglic is een ontzettend sympathieke gast en bovendien heeft hij door zijn skispringer-verleden al een streep voor.
 

Maasveld

Well-known member
Viviani won vandaag, maar werd terecht gediskwalificeerd omdat hij flink van zijn lijn afweek en Moschetti daarbij zwaar hinderde. Lefevre vond het uiteraard een belachelijke beslissing.
 

de waan

Well-known member
Roglic de Giro, Dumoulin de Tour. Lijkt me prima.

Ik snap alleen niet zo goed waarom ze Oomen ook hebben laten wachten. Nu is er ook geen Plan B meer.
 
Bovenaan