Wielrennen

BlauwVinger

Well-known member
Bedoel je zo'n live tracker zoals hieronder?


articleimage_34.jpg

Ik heb inmiddels naarstig 'gebrowsed' en ben niet gestuit op een 'hit'. Welke website biedt deze feature?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heftige etappe tot nu toe. De klassementsmannen zijn al vanaf de eerste beklimming in de aanval. Roglic zit zonder ploegmakkers en moet dus zelf reageren op aanvallen van concurrenten.
 

Pascallovic

Well-known member
Heftige etappe tot nu toe. De klassementsmannen zijn al vanaf de eerste beklimming in de aanval. Roglic zit zonder ploegmakkers en moet dus zelf reageren op aanvallen van concurrenten.
Typisch Nederlands om een fantastische kopman en potenti?le rondewinnaar op te stellen, met daarbij een ploeg die totaal geen ondersteuning kan bieden als we ook maar 1 meter omhoog gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Typisch Nederlands om een fantastische kopman en potenti?le rondewinnaar op te stellen, met daarbij een ploeg die totaal geen ondersteuning kan bieden als we ook maar 1 meter omhoog gaan.

Wie vind jij dat ze op hadden moeten stellen dan? Gesink zou hier starten, maar hij is geblesseerd. Met Bouwman en Tolhoek hebben ze twee renners die in respectievelijk de Dauphin? en ronde van Zwitserland bergtruien hebben gewonnen. Sepp Kuss won vorig jaar de Tour of Utah, waar veel geklommen wordt. Laurens de Plus werd dit jaar nog 17e en 15e in Luik en de Waalse Pijl.

Goed, dan hebben ze Kruijswijk en Bennett natuurlijk. Kruijswijk gaat voor het klassement in de Tour, wat me gezien zijn staat van dienst in grote rondes logisch lijkt. En toegegeven, er zijn argumenten te bedenken om Bennett in deze giro als meesterknecht te hebben laten rijden.
 

Maasveld

Well-known member
Blijkbaar door een valpartij in de beginfase van de etappe. Desastreuze Giro voor Sunweb zo zeg. Hopelijk zijn Dumoulin, Kelderman en Oomen allen in topvorm tijdens de Tour en kunnen ze daar revanche nemen.
Oomen heeft zijn heup gebroken, dus dat zal niet veel worden voor de Tour ben ik bang.
 

BlauwVinger

Well-known member
Sporza heeft het heel summier.

Een zoekactie levert een mijnenveld aan resultaten op. Het menu op ??n van de sporza-hits is voor mij buitengewoon onoverzichtelijk. Heb jij svp een direct link die mij zonder omwegen direct bij datgene brengt waar jij op doelt? Cheers.
 
Bovenaan