Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Er worden steeds meer namen bekend van renners die betrokken zijn geweest bij Operation Aderlass. Gisteren werd de naam van Alessandro Petacchi bekendgemaakt, vandaag kwamen de namen van Borut Bozic, Krijstijan Durasek en Kristijan Koren naar buiten. Alle 4 zijn ze inmiddels geschorst, hoewel de eerste 2 al zijn gestopt. Koren was actief in de Giro, waardoor Nibali een knecht verliest.
 

Maasveld

Well-known member
Roglic is zijn belangrijkste helper kwijt. Laurens de Plus heeft moeten opgeven. Ook Gaviria is in de bezemwagen gestapt.
 

BlauwVinger

Well-known member
Een aantal jaren geleden stuitte ik pardoes op een website waarop het etappeverloop van bv de Tour De France werd ge?llustreerd met 'animated graphics'. Je zag dan bv de koploper afgebeeld als een bewegend pedalerend mannetje, gevolgd door groepjes pedalerende rennertjes op afstanden op minuten.

Ik ben benieuwd of er een liefhebber is die kan verwijzen naar een site die het etappeverloop 'animated' in beeld brengt.
 
Laatst bewerkt:

Deathprod

Well-known member
Bedoel je zo'n live tracker zoals hieronder?


articleimage_34.jpg
 

BlauwVinger

Well-known member
Bedoel je zo'n live tracker zoals hieronder?


articleimage_34.jpg

Exactement! In mijn verbeelding zag je de rennertjes de pedaaltjes wild rondtrappen. In mijn beleving betrof het destijds een link naar een Spaanstalige site die ik nooit meer wist te traceren. Dit beantwoordt echter geheel aan mijn stoutste verwachting!
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb met Scorito een pool met vrienden. Sta ik vanaf dag 1 aan kop, vergat ik mijn team in te stellen voor de tijdrit. Gisteren was ik weer te laat, dus in een paar dagen tijd totaal nodig naar de laatste plek afgezakt. :oops:
 
Bovenaan