Wielrennen

gevegt

Well-known member
Dumoulin begrijpt ook niet waar vd Poel het allemaal vandaan haalt.
Het begint een beetje verdacht te worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Roglic moet het net als Dumoulin zonder een belangrijke knecht stellen. Gesink zwaar ten val gekomen in Luik-Bastenaken-Luik en mist daardoor de Giro.
 

Maasveld

Well-known member
Een grote concurrent minder voor Dumoulin. Egan Arley Bernal heeft bij een val tijdens de training zijn sleutelbeen gebroken en zal niet starten in de Giro.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
De kop is eraf voor Mathieu van der Poel. Na een bijzonder succesvol wielerseizoen is de Nederlandse alleskunner donderdag aan zijn mountainbike-zomer begonnen met de proloog van de Belgian Mountainbike Challenge, een meerdaagse wedstrijd in La Roche-en-Ardenne.

Van der Poel finishte donderdag de proloog van 18 kilometer in 42’04”. De andere profs rijden pas vanaf 18 uur. Het aanvangsuur van Van der Poel werd vervroegd omdat hij naar de talkshow Gert Late Night moet vanavond. “Iemand zal zeker nog twee minuten van mijn tijd doen. Ik zat vast achter een tractor”, reageerde Van der Poel achteraf.

-----------------------------

Mogen jullie drie keer raden wie er won.
 

Maasveld

Well-known member
De kop is eraf voor Mathieu van der Poel. Na een bijzonder succesvol wielerseizoen is de Nederlandse alleskunner donderdag aan zijn mountainbike-zomer begonnen met de proloog van de Belgian Mountainbike Challenge, een meerdaagse wedstrijd in La Roche-en-Ardenne.

Van der Poel finishte donderdag de proloog van 18 kilometer in 42?04?. De andere profs rijden pas vanaf 18 uur. Het aanvangsuur van Van der Poel werd vervroegd omdat hij naar de talkshow Gert Late Night moet vanavond. ?Iemand zal zeker nog twee minuten van mijn tijd doen. Ik zat vast achter een tractor?, reageerde Van der Poel achteraf.

-----------------------------

Mogen jullie drie keer raden wie er won.
In zo'n matig deelnemersveld mag dat ook wel.
 

Hankie

Well-known member
Het neemt wel absurde vormen aan haha. Begin jij maar alvast Matthieu kun jij lekker gaan relaxen en op tv verschijnen.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Volgende week maken ze bekend of Mathieu gaat starten op het wk op de weg in september of niet.

Verder starten veel toppers morgen in Giro al als 1e van hun ploeg. Dumoulin zelfs de allereerste die start om 16:50. Roglic om 17:01. Yates eigenlijk de enige klassementsman die kiest voor een late start met 19:43 (19:45 gaat laatste renner van start).
 
Bovenaan