Wielrennen

JMD

Well-known member
WTF...

Ik heb AGR op de tablet staan, en zit PSV te kijken, want dacht dat het toch al gebeurd was vooraan... Zie ik in de laatste km ineens VdP weer dichterbij komen en sprint hij iedereen weg....
Hoe is die groep met VdPoel ineens zo snel kunnen anderen, reden ze vooraan niet echt door? (nogmaals: ik keek meer PSV dan AGR)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
WTF...

Ik heb AGR op de tablet staan, en zit PSV te kijken, want dacht dat het toch al gebeurd was vooraan... Zie ik in de laatste km ineens VdP weer dichterbij komen en sprint hij iedereen weg....
Hoe is die groep met VdPoel ineens zo snel kunnen anderen, reden ze vooraan niet echt door? (nogmaals: ik keek meer PSV dan AGR)

Hij rijdt een minuut dicht in de laatste 20km, zonder dat ze vooraan ?cht stil stonden. Dit is echt niet normaal.
 

erka

Well-known member
En gewoon zelf alles doen h?.

Hij is inderdaad een potentiele wereldkampioen. Die winnen ook vaak op deze manier.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In zijn eentje??? Hielp niemand mee??

Maar waar haalt hij dan die benen vandaan? Eerder leek hij niet goed genoeg.

In z'n eentje ja. Er zaten er wel een paar in z'n wiel, maar die namen niet over.

Ik dacht ook dat hij niet goed genoeg was. geen idee hoe hij dit heeft gedaan.

Nou, ze stonden de laatste kilometers echt wel stil hoor. Kwiatkowski kwam er ook gewoon bij.

Niet meer dan anders. Normaal gesproken was deze koers gelopen.
 

Pascallovic

Well-known member
In z'n eentje ja. Er zaten er wel een paar in z'n wiel, maar die namen niet over.

Ik dacht ook dat hij niet goed genoeg was. geen idee hoe hij dit heeft gedaan.



Niet meer dan anders. Normaal gesproken was deze koers gelopen.
Ik wil echt geen afbreuk aan deze heroische zege doen hoor, want dit is echt heel bijzonder. Maar de laatste 5 km waren ze echt wel veel langzamer dan normaal aan het koersen. Je zag hoe snel die tijd terugliep, doordat Alaphillipe en Fuglsang alleen oog voor elkaar hadden. Een misrekening van hun kant. Los van het feit dat vd Poel echt een wereldse laatste 20 km heeft gereden en deze zege helemaal zelf behaald heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
WTF...

Ik heb AGR op de tablet staan, en zit PSV te kijken, want dacht dat het toch al gebeurd was vooraan... Zie ik in de laatste km ineens VdP weer dichterbij komen en sprint hij iedereen weg....
Hoe is die groep met VdPoel ineens zo snel kunnen anderen, reden ze vooraan niet echt door? (nogmaals: ik keek meer PSV dan AGR)

Ja dat moet je dus niet doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wil echt geen afbreuk aan deze heroische zege doen hoor, want dit is echt heel bijzonder. Maar de laatste 5 km waren ze echt wel veel langzamer dan normaal aan het koersen. Je zag hoe snel die tijd terugliep, doordat Alaphillipe en Fuglsang alleen oog voor elkaar hadden. Een misrekening van hun kant. Los van het feit dat vd Poel echt een wereldse laatste 20 km heeft gereden en deze zege helemaal zelf behaald heeft.

Ik moet het nog eens terugkijken. Maar het is sowieso wat je zegt, hij heeft hem zelf gehaald. Vergeet niet dat er ook nog een paar aardige renners als Kwiat en Schachmann tussen zaten. Dat Vogelzang en Alaphilippe vertraagden is wel een feit, maar die anderen sowieso niet.
 
Bovenaan