Wielrennen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Overigens een zwarte dag voor Deceuninck–Quick-Step, met slechts een abominabele 2e plek in de Ronde van Turkije vandaag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van der Poel kopt Alaphilippe, Matthews en Wellens in een elitesprint. Met overmacht ook.

:heinz: :heinz: :heinz: :heinz: :heinz:

De Belgen zijn sprakeloos.
 

SanMark.

Well-known member
Wat is hij goed zeg.

Laatste stuk gewoon van kop af en de rest kan er niet overheen komen. Dit zijn normaal de sprintjes dat Alaphilipe met twee vingers in de neus wint.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is hij goed zeg.

Laatste stuk gewoon van kop af en de rest kan er niet overheen komen. Dit zijn normaal de sprintjes dat Alaphilipe met twee vingers in de neus wint.

Dat vooral he. Alaphilippe wordt door iedere kenner gezien als de beste renner van dit moment. Zeker op dit soort aankomsten. Zeg maar nog beter dan Valverde op dit moment. En die Alaphilippe wordt even op twee fietslengtes gereden.

Ze hadden het er vorige week over dat Gilbert altijd de ambitie heeft gehad om de vijf monumenten te winnen. Het gaat hem waarschijnlijk net niet meer lukken. Maar als MvdP zo doorgaat dan sluit ik zeker niet uit dat het hem wel gaat lukken.

Overigens ook wel een klein beetje te doen met Wout van Aert. Hij is ook echt een megatalent, maar wordt nu niet alleen in de winter, maar ook in het voorjaar overschaduwd door Van der Poel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van der Poel is toch een man van vlees en bloed. Hij lijkt vandaag niet goed genoeg om te rijden voor de overwinning.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik begrijp niet zo goed waarom hij op ruim 40 km al weg ging. Ik denk dat hij niet veel slechter is van alaphilippe maar bijna een minuut nu lijkt me sterk dat ze die koplopers nog gaan pakken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp niet zo goed waarom hij op ruim 40 km al weg ging. Ik denk dat hij niet veel slechter is van alaphilippe maar bijna een minuut nu lijkt me sterk dat ze die koplopers nog gaan pakken.

Zo koerst hij al het hele voorjaar, dus dat vond ik niet vreemd. Kan dat hij verrast werd door Alaphilippe, maar als hij echt goed was dan was hij meegesprongen met Kwiatkovski en Woods.
 

Maasveld

Well-known member
Ik begrijp niet zo goed waarom hij op ruim 40 km al weg ging. Ik denk dat hij niet veel slechter is van alaphilippe maar bijna een minuut nu lijkt me sterk dat ze die koplopers nog gaan pakken.
Hij gaat altijd vroeg aan. Ik denk wel dat ie wat minder is vandaag, anders had hij met Kwiat mee moeten kunnen gaan.
 
Bovenaan