Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het boek niet gelezen maar wat zou er niet kloppen ?

Ik heb het ook nog niet gelezen, maar ik heb wel het ??n en ander gegoord over Boogerd. Volgens mij kan je niet een topprestatie leveren als je de nacht daarvoor tot drie uur 's nachts hebt zitten zuipen en neuken met een stel hoeren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ligt eraan als dit iets eenmaligs is tijdens een Tour of structureel.

Dat weet ik niet. Ik ga binnenkort het boek lezen. Vooralsnog is het voor mij logischer dat Thomas Dekker ietwat een fantast is, dan Boogerd de fietsende Maradona.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb het ook nog niet gelezen, maar ik heb wel het ??n en ander gegoord over Boogerd. Volgens mij kan je niet een topprestatie leveren als je de nacht daarvoor tot drie uur 's nachts hebt zitten zuipen en neuken met een stel hoeren.
Prachtig gevonden!
 

Maasveld

Well-known member
ASO, RCS en Flanders Classics hebben besloten om in hun koersen de ploegen met 1 renner minder te Iaten starten. Grote rondes dus voortaan met 8 renners, de meeste klassiekers en kleinere rondes met 7 renners. De reacties vanuit het peloton zijn overwegend negatief.
 

Maasveld

Well-known member
De missie van Steven Kruijswijk om de Giro te winnen lijkt een erg zware te worden. Het is de 100ste editie en daar is het deelnemersveld ook naar. Onder andere Nibali, Aru, Landa, Majka, Van Garderen, Mollema en Quintana hebben al toegezegd om deel te nemen aan de komende editie.
 

SanMark.

Well-known member
De missie van Steven Kruijswijk om de Giro te winnen lijkt een erg zware te worden. Het is de 100ste editie en daar is het deelnemersveld ook naar. Onder andere Nibali, Aru, Landa, Majka, Van Garderen, Mollema en Quintana hebben al toegezegd om deel te nemen aan de komende editie.

Quintana zijn hoofddoel is de Tour.

Plus hij krijgt denk ik wel aardige ondersteuning van Clement en J van de Broeck.

We hebben het vorig jaar erover gehad wat voor versterkingen haalbaar waren voor Jumbo maar dit lijken me toch twee mooie versterkingen voor Kruijswijk. Misschien Boom er nog bij ?
 

Maasveld

Well-known member
Quintana zijn hoofddoel is de Tour.

Plus hij krijgt denk ik wel aardige ondersteuning van Clement en J van de Broeck.

We hebben het vorig jaar erover gehad wat voor versterkingen haalbaar waren voor Jumbo maar dit lijken me toch twee mooie versterkingen voor Kruijswijk. Misschien Boom er nog bij ?
Klopt, voor Quintana zal het inderdaad een voorbereidingskoers zijn.

Clement en van den Broeck zijn inderdaad goede aanwinsten die langer meekunnen dan de knechten die hij vorig jaar had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan