Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Nu je 't zegt, met die woestijnwinden kun je vanaf kinds aan gemakkelijk waaiertjes trekken. Lekker stoempen met 't schoem op de bek.
 

Batigoal

Well-known member
Heeft iemand gisteravond Thomas Dekker en Thijs Zonneveld gezien bij De Wereld Draait Door? In de biografie van Dekker brengt hij veel verhalen naar buiten over het dopinggebruik en andere praktijken bij de Rabobankploeg in zijn tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet het hele stuk. Alleen een klein stukje met de hoeren en in hoeverre Boogerd zijn naam genoemd mocht worden.
 

JFK

Well-known member
Heeft iemand gisteravond Thomas Dekker en Thijs Zonneveld gezien bij De Wereld Draait Door? In de biografie van Dekker brengt hij veel verhalen naar buiten over het dopinggebruik en andere praktijken bij de Rabobankploeg in zijn tijd.

En ik geloof het van A tot Z
 

Reinoud

Well-known member
Ben benieuwd in hoeverre Zonneveld hierop wordt afgerekend. Zal ook niet door de wielerwereld worden gewaardeerd.
 

de waan

Well-known member
Ben benieuwd in hoeverre Zonneveld hierop wordt afgerekend. Zal ook niet door de wielerwereld worden gewaardeerd.
Zonneveld heeft alleen opgeschreven wat Dekker heeft verteld. Zou raar zijn als hij er op aangekeken wordt.

De omerta is in ieder geval niet besteed aan Dekker.
 

Eef de Kip

Well-known member
En Zonneveld neemt toch al jaren afstand van het dopinggebruik? Wat zou dat boekje daar dan opeens aan veranderen?
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat de verhalen over hoeren en snoeren bij de collega's beroerder vallen dan de dopingverhalen.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is mijn probleem, ik kan me eigenlijk alleen herinneren dat hij na een column afgelopen zomer bijna geen wielrenner meer te spreken kreeg.
Ik geloof dat alleen de Britten niet zo blij waren met zijn meer dan terechte kritiek.

En Vino natuurlijk, maar dat speelt al jaren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben ik de enige die denkt dat Dekker veel van die dingen gewoon verzonnen of in elk geval gigantisch aangedikt heeft? Er deugde natuurlijk weinig aan het hele wielrennen in die periode, maar zoals hij beschrijft is wel heel absurd. Sommige dingen kunnen volgens mij ook gewoon niet kloppen.
 

SanMark.

Well-known member
Ben ik de enige die denkt dat Dekker veel van die dingen gewoon verzonnen of in elk geval gigantisch aangedikt heeft? Er deugde natuurlijk weinig aan het hele wielrennen in die periode, maar zoals hij beschrijft is wel heel absurd. Sommige dingen kunnen volgens mij ook gewoon niet kloppen.

Ik heb het boek niet gelezen maar wat zou er niet kloppen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan