Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Morgen dus de grootste wielerkoers van ons land. Geen echt uitgesproken topfavoriet, al zullen de meeste ogen wel op Gilbert zijn gericht. Eigenlijk wordt het weer eens tijd voor een Nederlands succesje, maar onze landgenoten worden doorgaans liever roemloos 10de dan strijdend 20ste. Hopelijk zullen ze het morgen eens op een andere boeg gooien, maar ik ben er bang voor.
 

A345

New member
De Amstel Gold Race, al jaren de minst leuke koers van het jaar door het parcours en passieve, inspiratieloze teams.
 

Maasveld

Well-known member
MSR en Waalse Pijl zijn nog een stuk saaier vind ik.

Die laatste keer Cauberg moeten ze er echt uithalen. Finish terug naar Maastricht zou denk ik het best zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo, Greg henderson haalt gigantisch uit naar Aru op Twitter, benieuwd wat er waar van is:

'Sad to see @fabaro1 "sick". Mate make sure next time u come back to our sport "healthy". Aka. Clean! #biopassport! Or don't come back!'

'I am so sick of it. It becomes common knowledge within days. Why try cheat.'

@fabaro1 moet trouwens @fabaru1 zijn.
 

Mommiej

Well-known member
Als dit waar is, dan kan conclusie die ze trokken gister over Astana meteen prullenbak in.
 

SanMark.

Well-known member
Zo lang je al die oud wielrenners aanhoud als ploegleider zal de sport nooit schoon worden. Het is gewoon de cultuur om de grenzen te overschrijden en te cheaten waar het maar kan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
E?n van de reacties op Twitter was dat Henderson niet hypocriet moest doen, hij is een knecht van Froome en 'iedereen weet dat alle toppers pakken'. Maar zolang ze niet gepakt worden, gebruiken ze dus niks.
 

Mommiej

Well-known member
E?n van de reacties op Twitter was dat Henderson niet hypocriet moest doen, hij is een knecht van Froome en 'iedereen weet dat alle toppers pakken'. Maar zolang ze niet gepakt worden, gebruiken ze dus niks.

Henderson is na 2011 overgestapt van Sky naar Lotto-Soudal, kan me niet herinneren dat Froome laatste jaren ook voor Lotto heeft gereden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Grote, zware valpartij in de groep met favorieten. Uiteraard Daniel Martin erbij, ook Gerrans en Roche. Kelderman, ten Dam ook. Een Europcar renner ligt er slecht bij.
 

A345

New member
Die dokter doet de deur open zonder te kijken en er knalt een renner tegen aan. Wat dom weer van die auto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan