Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinoud

Well-known member
Nederlanders goed gereden. Zonde dat er niet meer in de eerste waaiers zaten. Terpstra kreeg geen mm ruimte, mooi dat Leezer die kans pakte.
 

SanMark.

Well-known member
Nederlanders goed gereden. Zonde dat er niet meer in de eerste waaiers zaten. Terpstra kreeg geen mm ruimte, mooi dat Leezer die kans pakte.

Nou Dumoulin en Groenenwegen hadden wel wat attenter mogen zijn bij de vorming van de waaier.

Wat had Spanje een belachelijk slecht team opgesteld.
 

Maasveld

Well-known member
Nou Dumoulin en Groenenwegen hadden wel wat attenter mogen zijn bij de vorming van de waaier.

Wat had Spanje een belachelijk slecht team opgesteld.
Die hebben ook vrij weinig renners voor dit parcours.

Mooi dat de Nederlanders als enige iets geprobeerd hebben in de finale. Dat is wel eens anders geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Purito kan er maar geen genoeg van krijgen. Hij rijdt komend seizoen voor Bahrain-Merida. Die hebben de World-Tour status wel bijeen gekocht inmiddels.

Zijn vroegere maatje Valverde, toch ook al 36, gaat nog 3 jaar door. Uiteraard bij Movistar.
 

SanMark.

Well-known member
Purito had zijn afscheid al gemaakt volgens mij maar de olie dollars zijn gewoon weg niet te weigeren.

Bahrain kan op deze manier in elke koers starten.
 

Maasveld

Well-known member
Purito had zijn afscheid al gemaakt volgens mij maar de olie dollars zijn gewoon weg niet te weigeren.

Bahrain kan op deze manier in elke koers starten.
Purito is ook wel een echte liefhebber. Hij was na de Tour (of Clasica SS) gestopt, maar is in her najaar alweer op de fiets gekropen.

Bahrain strijdt met Bora, Giant en Dimension Data om de laatste 3 WT-plaatsen. Ik vrees het ergste voor Cavendish & co.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Giant had punten nodig in Lombardije, maar DD heeft wel heel weinig laten zien dit jaar, qua punten.
 

de waan

Well-known member
Een kwestie van tijd voordat we de talenten uit Koeweit, Qatar en Bahrein in de grote ronden gaan zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan