gevegt
Well-known member
Maar wel pijnlijk voor Jaap hoor.
Waarom dan?
Maar wel pijnlijk voor Jaap hoor.
Nou, geen lekkere beeldvorming hoor. Bevestigt ook nog eens dat hij betonvoetbal speelde met een Jong Ajax-selectie vol creatieve talenten. Weinig hoopgevend voor Feyenoord dus. Jammer.
Op basis van een korte passage van een ultrasubjectieve derde persoon? Dat is toch veel te kort door de bocht? En al is het waar, dan is het niet meer dan een momentopname, waarvan we de context verder ook niet weten.
Henk Spaan ultrasubjectief? Daar kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.Op basis van een korte passage van een ultrasubjectieve derde persoon? Dat is toch veel te kort door de bocht? En al is het waar, dan is het niet meer dan een momentopname, waarvan we de context verder ook niet weten.
Nou, geen lekkere beeldvorming hoor. Bevestigt ook nog eens dat hij betonvoetbal speelde met een Jong Ajax-selectie vol creatieve talenten. Weinig hoopgevend voor Feyenoord dus. Jammer.
Henk Spaan ultrasubjectief? Daar kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.
Henk Spaan... Die was een klein beetje fan van Nouri.
Hoe kom je daar nou weer bij. Spaan is toch gewoon een objectieve stukjes schrijver?
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Dat laatste zal best, maar je hebt toch geen selectie om aanvallend te spelen. Of je verdediging mee tot de middellijn en dan heb je gigaveelruimte in je rug, of de verdediging blijft meer achter en dan is het veld extreem groot.Als hij dat net als Stam zou doen wel ja. Ik denk dat Slot tactisch wat sterker is.
Dat laatste zal best, maar je hebt toch geen selectie om aanvallend te spelen. Of je verdediging mee tot de middellijn en dan heb je gigaveelruimte in je rug, of de verdediging blijft meer achter en dan is het veld extreem groot.
Dat laatste zal best, maar je hebt toch geen selectie om aanvallend te spelen. Of je verdediging mee tot de middellijn en dan heb je gigaveelruimte in je rug, of de verdediging blijft meer achter en dan is het veld extreem groot.