Wie wordt de nieuwe trainer

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, geen lekkere beeldvorming hoor. Bevestigt ook nog eens dat hij betonvoetbal speelde met een Jong Ajax-selectie vol creatieve talenten. Weinig hoopgevend voor Feyenoord dus. Jammer.

Op basis van een korte passage van een ultrasubjectieve derde persoon? Dat is toch veel te kort door de bocht? En al is het waar, dan is het niet meer dan een momentopname, waarvan we de context verder ook niet weten.
 

Unregistere

Well-known member
Op basis van een korte passage van een ultrasubjectieve derde persoon? Dat is toch veel te kort door de bocht? En al is het waar, dan is het niet meer dan een momentopname, waarvan we de context verder ook niet weten.

Ik help het je hopen. Maar wees voorbereid op het ergste...
 

Maasveld

Well-known member
Op basis van een korte passage van een ultrasubjectieve derde persoon? Dat is toch veel te kort door de bocht? En al is het waar, dan is het niet meer dan een momentopname, waarvan we de context verder ook niet weten.
Henk Spaan ultrasubjectief? Daar kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.
 

gevegt

Well-known member
Nou, geen lekkere beeldvorming hoor. Bevestigt ook nog eens dat hij betonvoetbal speelde met een Jong Ajax-selectie vol creatieve talenten. Weinig hoopgevend voor Feyenoord dus. Jammer.

De trainers bij Ajax volgen toch het clubbeleid? Komt bij dat Japie zo'n snotneus best op zijn nummer mag zetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Henk Spaan ultrasubjectief? Daar kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.

Nou ja, ik probeer het ook maar in de positieve richting van Stam te duwen. Stiekem moeten we natuurlijk alles wat Spaan over Ajax en Nouri specifiek zegt voor ultieme waarheid aannemen.
 

JMD

Well-known member
Ik wens Feyenoord succes met Slot, als hij aanvallend voetbal wil spelen kan het wel eens net zo eindigen als onder Stam...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij dat net als Stam zou doen wel ja. Ik denk dat Slot tactisch wat sterker is.
 

JMD

Well-known member
Als hij dat net als Stam zou doen wel ja. Ik denk dat Slot tactisch wat sterker is.
Dat laatste zal best, maar je hebt toch geen selectie om aanvallend te spelen. Of je verdediging mee tot de middellijn en dan heb je gigaveelruimte in je rug, of de verdediging blijft meer achter en dan is het veld extreem groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat laatste zal best, maar je hebt toch geen selectie om aanvallend te spelen. Of je verdediging mee tot de middellijn en dan heb je gigaveelruimte in je rug, of de verdediging blijft meer achter en dan is het veld extreem groot.

Welke selectie precies? Met name (centraal) achterin zijn er een hoop contracten afgelopen en niet verlengd. Waarom kan AZ dat wel? Of Letschert, Leeuwin, Vlaar, BMI en Hadjijakovic nou zo enorm wendbaar en snel zijn. Welke spelers kunnen het volgens jou allemaal niet?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat laatste zal best, maar je hebt toch geen selectie om aanvallend te spelen. Of je verdediging mee tot de middellijn en dan heb je gigaveelruimte in je rug, of de verdediging blijft meer achter en dan is het veld extreem groot.

Geertruida gaat centraal spelen. Die is hartstikke snel. Daarnaast is Senesi ook niet langzaam en is met ruimte in zijn rug verdedigen helemaal niet zijn zwakste punt. Zoals Max al zegt, die doen qua snelheid echt niet onder voor die verdedigers bij AZ.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan