Wie wordt de nieuwe trainer

Max

Administrator
Forumleiding
Zat die alleen maar een aantal mensen het bloed onder de nagels vandaan te posten of wenste die ook elke keer dat ie online kwam iemand een ernstige ziekte of de dood toe?
Ik bedoel, schijnbaar misdroeg hij zich nog erger dan vakx.

(Zal wel weer een scheldpartij, een doodsverwensing en/of een nare ziekte opleveren, maar dat moet dan maar. Ik vind het raar dat RSDG er af geknikkerd is voor -in mijn ogen- veel minder dan wat vakx hier doet).
Maar dat terzijde.

RSDG schijnt wel de nodige doodsbedreigingen te hebben geuit.
 

Abubakari

Well-known member
vakx ook. Gister ook weer. Ondanks herhaaldelijk verzoek daarmee op te houden. Ik vind het wel apart dat ie zich zoveel kan permitteren.

Maar goed, ik had me voorgenomen niks meer over vakx te zeggen/niet meer op hem te reageren. Dus dat ga ik maar weer doen.
 

SanMark.

Well-known member
Ajax heeft hem gister de mond gesnoerd , anders had je een zelfde avond als vorige week gehad.

En daarna als een Kuzu of Sylvana Simons de slachtofferrol in duiken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
vakx ook. Gister ook weer. Ondanks herhaaldelijk verzoek daarmee op te houden. Ik vind het wel apart dat ie zich zoveel kan permitteren.

Maar goed, ik had me voorgenomen niks meer over vakx te zeggen/niet meer op hem te reageren. Dus dat ga ik maar weer doen.

Ik heb niet gekeken naar de wedstrijd of alles op het forum. De vorige keer kon hij zich nog verschuilen achter de provocatie van PES5, maar dat zal dit keer niet opgaan.
 

Unregistere

Well-known member
20150621_knudde-tikkie-terug-jaap.jpg


Said Bakkati wordt de assistent van Jaap.
 

JMD

Well-known member
De vorige keer kon hij zich nog verschuilen achter de provocatie van PES5, maar dat zal dit keer niet opgaan.
Ben geen fan van vakx, en 'sterf' moet hij niet zeggen nee, maar in dit geval werd hij ook gezocht. Daarna is hij alleen nog teruggekomen om te zeggen dat hij genoten had van Ajax en feliciteerde hij de Ajacieden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben geen fan van vakx, en 'sterf' moet hij niet zeggen nee, maar in dit geval werd hij ook gezocht. Daarna is hij alleen nog teruggekomen om te zeggen dat hij genoten had van Ajax en feliciteerde hij de Ajacieden.

Die felicitaties is het enige wat ik heb gelezen. Dat hij door PES5 werd gezocht ala, maar om dan met ziektes te smijten en ook PES5 zijn familie dood te wensen... Zeker als het na verloop van tijd niet meer de heat if the moment is. Wat mij betreft was het afgedaan met een week ban voor PES5 en een ban voor vakx.
 

JMD

Well-known member
Die felicitaties is het enige wat ik heb gelezen. Dat hij door PES5 werd gezocht ala, maar om dan met ziektes te smijten en ook PES5 zijn familie dood te wensen... Zeker als het na verloop van tijd niet meer de heat if the moment is. Wat mij betreft was het afgedaan met een week ban voor PES5 en een ban voor vakx.
Dat met PES5 was vorige week na PSV - Feyenoord. Ik heb het over gisteravond... (maar misschien is er al gegumd door de mods)

Verder met je eens.
 

de waan

Well-known member
Schitterende argumentatie ook van Van Geel:
- We kennen Jaap al jaren, dus we weten wat we in huis halen.
- Jaap is een indrukwekkende verschijning.

Topbeleid, hoor. :duim:
 

Unregistere

Well-known member
Ik vraag me af wie de assistenten worden van Stam. Is dat al bekend?

Bakkati sowieso. Zie ook bericht van 15.47 uur. En ik vermoed dat ze eerder Landzaat zullen behouden dan JP van Gastel, die mogelijk ook toe is aan iets anders.
 

de waan

Well-known member
Cultuurbewaker toch? Die moet verplicht blijven, anders is het geen cultuurbewaker meer.
 
Bovenaan