Wie moeten er in oranje

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft hij zelf aangegeven dat hij niet meer beschikbaar is.

Kuyt zal nooit nee zeggen tegen de natie in nood en die nood is er als je bij Kuyt zou uitkomen.

Elia al 1,5 wedstrijd goed gespeeld, dus ik vond het al gek dat hij er niet bij zat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Huntelaar, Dost en Van Persie. Waarom heb je ze alle drie nodig?
 

Susa

New member
Zou zomaar kunnen.

Van Basten, Kieft en Bosman waren op het veld in Gelsenkirchen tegen de Ieren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou zomaar kunnen.

Van Basten, Kieft en Bosman waren op het veld in Gelsenkirchen tegen de Ieren.

Blind is een echte Ajax coach die het tot het einde toe blijft proberen om het op dezelfde zaaddodende niet werkende manier te flikken. Er bestaat geen wedstrijdsituatie waarin hij alles over boord gaat gooien en vol met drie spitsen zou gaan spelen.
 

Susa

New member
Dat is waar.

Wij hebben immers el Ghazi binnen de gelederen :duim:

Wat denken jullie basisplaats voor Anwar ?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou van Persie op rechts zetten. Anwar of Lens is wat mij betreft lood om oud ijzer en zullen het verschil niet maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is waar.

Wij hebben immers el Ghazi binnen de gelederen :duim:

Wat denken jullie basisplaats voor Anwar ?

Ik weet niet wat Blind en De Boer hebben besproken. Misschien dat hij net als Tete eerst een interland periode als trainingsstage moet gebruiken. Die speelde ook niet ondanks het gepruts van Van der Wiel.
 

De Wolf

Well-known member
Met Bassie de pannenkoek als assistent kan je natuurlijk dit verwachten. Gelukkig hebben we volgend jaar toch een nieuwe bondscoach. KNVB kan het niet maken om met dit zootje door te gaan na het missen van het EK
 

Abubakari

Well-known member
Jonge jonge wat een gezeik, Blind heeft niet veel keus, neemt iemand er bij de vorm van de dag heeft en er wordt gedaan alsof ie Miguel Edison van Mamio geselecteerd heeft.
Er is heus wel wat aan te merken op de bondscoaches Hiddink en Blind, maar voorlopig zijn vooral de spelers een stel losers die tactisch bij het handje genomen moeten worden en doorlopend opzichtig falen. Maar goed, alles ligt aan Hiddink en Blind. De spelers valt niks te verwijten.
 

Eresd?g?

Banned
Alles prima hoor maar wat is er mis met bijvoorbeeld De Guzman of Fer? Laat Bazoer nou lekker in alle rust de topper worden zoals verwacht wordt. Oranje komt wel over paar jaar. Die knul mag nog 4 jaar voor jong Orange spelen.
 

JMD

Well-known member
Er is heus wel wat aan te merken op de bondscoaches Hiddink en Blind, maar voorlopig zijn vooral de spelers een stel losers die tactisch bij het handje genomen moeten worden en doorlopend opzichtig falen. Maar goed, alles ligt aan Hiddink en Blind. De spelers valt niks te verwijten.
Dit dus vooral.
 

Fabian

Active member
Jonge jonge wat een gezeik, Blind heeft niet veel keus, neemt iemand er bij de vorm van de dag heeft en er wordt gedaan alsof ie Miguel Edison van Mamio geselecteerd heeft.
Er is heus wel wat aan te merken op de bondscoaches Hiddink en Blind, maar voorlopig zijn vooral de spelers een stel losers die tactisch bij het handje genomen moeten worden en doorlopend opzichtig falen. Maar goed, alles ligt aan Hiddink en Blind. De spelers valt niks te verwijten.

Je leest wel selectief. Dit heeft een beetje het gevoel 'kom niet aan Ajax'. Wellicht moeten spelers minder luisteren naar het tactische verhaal. Ik heb bij Blind nog niet echt een vondst gezien die positief van invloed is op de wedstrijd. Sterker nog, het pakt verkeerd uit zoals Klaassen op de 6-positie.

Blind, Hiddink en ook de selectie heeft er geen reet van gebakken. Het is gewoon een en-en verhaal.

En het is een vreemd gegeven dat je als bondscoach regelmatig overleg pleegt met Frank de Boer, maar nauwelijks contact zoekt met Cocu of Van Bronckhorst.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Alles prima hoor maar wat is er mis met bijvoorbeeld De Guzman of Fer? Laat Bazoer nou lekker in alle rust de topper worden zoals verwacht wordt. Oranje komt wel over paar jaar. Die knul mag nog 4 jaar voor jong Orange spelen.
Fer is net fit en is al afgezakt naar het tweede niveau in Engeland. De Guzman heeft nog geen minuut gespeeld dit seizoen omdat hij mot heeft met zijn club. Ook vorig seizoen speelde hij niet veel, waardoor hij uit beeld is.

Al met al had hij voor van Ginkel kunnen kiezen, maar ik denk niet dat de keuze van Ginkel/Bazoer doorslaggevend zal zijn.
 

Mario

Well-known member
Met Bassie de pannenkoek als assistent kan je natuurlijk dit verwachten. Gelukkig hebben we volgend jaar toch een nieuwe bondscoach. KNVB kan het niet maken om met dit zootje door te gaan na het missen van het EK

Ik ben bang dat de KNVB gewoon zal doorgaan met dit dynamische duo ...
 

Susa

New member
Jonge jonge wat een gezeik, Blind heeft niet veel keus, neemt iemand er bij de vorm van de dag heeft en er wordt gedaan alsof ie Miguel Edison van Mamio geselecteerd heeft.
Er is heus wel wat aan te merken op de bondscoaches Hiddink en Blind, maar voorlopig zijn vooral de spelers een stel losers die tactisch bij het handje genomen moeten worden en doorlopend opzichtig falen. Maar goed, alles ligt aan Hiddink en Blind. De spelers valt niks te verwijten.

Dat is me wat te gemakkelijk.

Die losers moeten wel weer verplicht voetballen in het kansloze 4-3-3 systeem dat alleen werkt als je daar het geschikte materiaal voor hebt. Ze noemen het aanvalend en dominant voetbal, in werkelijkheid is het niet veel meer dan het overloes heen en weer spelen van de bal in een tempo dat je ook in de 2 klasse F ziet.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
En met 4-4-2 gaan ze opeens wel goed voetballen? Dan is het nog droeviger gesteld met dan ik al dacht.
 
Bovenaan