Wie moeten er in oranje

Eresd?g?

Banned
Tete speelde eind vorig seizoen al mee bij Ajax en heeft hele seizoen nu gespeeld. Ook d d Europese duels. Dus wel iets meer ervaring me dunkt.
 

De Wolf

Well-known member
Tete speelde eind vorig seizoen al mee bij Ajax en heeft hele seizoen nu gespeeld. Ook d d Europese duels. Dus wel iets meer ervaring me dunkt.

12 potjes in de Eredivisie. Karsdorp heeft er 10 meer. Bovendien vorig seizoen nog Europees gespeeld.
 

Pascallovic

Well-known member
Serieus? Op welke positie dan? Of alleen maar invalpotjes van 5 minuten?
Is dat relevant dan? Het is gewoon een onzin redenering van de bondscoach om zijn keuze tussen Tete en Karsdorp op te hangen aan ervaring. Want dat ontloopt elkaar dermate weinig dat er daar geen noemenswaardig verschil in zit op basis waarvan je een keuze kunt maken.
 

Eresd?g?

Banned
Tete is meer echt een verdediger. Karsdorp is meer opkomende back. Dat is Janmaat ook. Denk dat daar t verschil in zit. Maar ik dacht echt dat die jongen net paar potjes in de basis stond. Daar zat ik fout.
 

inhethoekje

Active member
Is de Boer hier wel in gekend, dat Blind niet uit zichzelf Elia heeft opgeroepen want dan krijg je hommeles in de Ajaxfamilie.
 

Pascallovic

Well-known member
Was er een andere vleugelspeler beschikbaar die redelijk in vorm is? Logische keuze wat mij betreft. Nu ben ik sowieso geen fan van Promes die in 6 interlands nog geen bal goed geraakt heeft.
 
Bovenaan