Net zoals onder Van Gaal en Hiddink?
Zoet mag al blij zijn dat hij erbij zit.
Krul had wel meerdere kansen onder Van Gaal.
Ik denk dat Krul en Zoet geen kans meer maken nu Blind bondscoach is...
Ik denk niet dat Daley een mindere keeper is dan Zoet. Toch zou ik zelf eerder voor Kuyt kiezen.
Kuyt heeft wel al 20 keer geroepen dat hij gestopt is bij Oranje, maar dat er in noodgevallen wel een beroep op hem kan worden gedaan. Hij wil heel graag terugkomen, ook als keeper.
Ja goed, er zijn natuurlijk wel meer dingen waar je over kunt schrijven natuurlijk, vooral tijdens een WK. Nu is Cillessen een keertje aan de beurt.Altijd makkelijk columns schrijven als het minder gaat. Heb Dijkshoorn niet gehoord toen Cillissen eerste keeper werd tijdens het WK. Niet dat hij toen wel uitstraling, een erkent penaltykiller was en nooit fouten maakte. Kritiek die je kunt hebben is dat hij zich niet verder ontwikkeld heeft, maar voor de rest weinig reden om hem af te branden.
Hij had er nog 10 kunnen kiezen, dan vind ik Cillissen niet de eerste keuze. Van der Wiel, Danny Blind of van Oostveen zou ik eerder nemen na afgelopen week.Ja goed, er zijn natuurlijk wel meer dingen waar je over kunt schrijven natuurlijk, vooral tijdens een WK. Nu is Cillessen een keertje aan de beurt.