Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.Tot dusver is zijn top 10 aardig te volgen. Benieuwd naar de overige 8.
Check overigens even je PB's!Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Als ik de Top 10 niet haal 'pas ik zijn bericht' wel weer aanGezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Nah, die eer gun ik Abu wel. JMD mag van mij ook wel op 2 staan, ik zou het al een hele eer vinden met beiden op het podium te staan.Als Herr Forumleider kun je toch gewoon jezelf op 1 manipuleren?
Abu is al jaren fan van mij, dus heb je gelijk.Ik vind die abubakari de grootste kloothommel, klootzak en lul van dit forum.
Vreselijk achterbaks ook. En beweert constant ten onrechte dat Check en ik dezelfde zijn. Wat een gek is dat.
En die JMD valt in dezelfde categorie. Ook zo'n gek.
Verder volgen er nog een aantal op korte en iets langere afstand.
Verder weet forumleider kralinger heel zeker dat ik hier een kloonaccount heb gemaakt (wat nergens op slaat), zegt hij.
En vervolgens weigert hij, net als die anderen, mij een ban te geven.
wij komen bij een andere club spelen op een door hun gewenst tijdstip, zij doen dat dan bij ons'...
StimmtZoals in de meeste voetbalcompetities ter wereld en andere sporten in Nederland.
Weekje weg geweest, maar ik wil je toch nog bedanken voor dit compliment vriend, tot zaterdag.De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen.
Wedstrijd begint om 17:00 uur. ‘Idiote’ aanvangstijd dus ik denk dat N-O om principiële reden niet komt kijken.Weekje weg geweest, maar ik wil je toch nog bedanken voor dit compliment vriend, tot zaterdag.![]()
Terecht. Idiote tijd als er op het sportpark slechts 1 vriendschappelijke wedstrijd overdag gespeeld wordtWedstrijd begint om 17:00 uur. ‘Idiote’ aanvangstijd dus ik denk dat N-O om principiële reden niet komt kijken.
Je weet dat je zo niet lager in de top 10 van @noordooster eindigt heHet komt mij wel goed uit eigenlijk?
Aldus de persoon die anderen de maat neemt over het respectvol omgaan met elkaar. Ik ben oprecht blij dat ik niet in het favorietenlijstje behoor van een zelfbenoemd geweten van het zaterdagvoetbal.De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.
Bonehead komt, als hij komt, met onsamenhangende verhalen gelardeerd met stoere woorden en Abu nog wat vind ik samen met JMD 1 van de grootste klojo's van dit forum. Om diverse redenen. Berichten van mij verplaatsen en verwijderen, zeer op de persoon gespeelde insinuerende meerkeuzevraag plaatsen, beledigingen en verdraaiingen enz.
Was ook weer 1 van de eersten die zogenaamd zeker wist dat ChecK en ik dezelfde waren. Wat een lul is dat.
Dit geeft dus precies aan hoe je vastgeroest zit in dat niemand het ook maar een beetje met je oneens mag zijn. Ook zonder jou zouden er hier nog altijd discussies zijn over dit onderwerp. Er zullen nog altijd mensen hier zijn die voorkeur geven aan amateurvoetbal op zaterdag boven zondag. Er zullen nog altijd mensen zijn die vinden dat principiële zaterdagclubs niet op zonder hoeven te spelen. Sterker nog, beide punten zijn op mij van toepassing. Ik ben opgegroeid in 's-Gravenzande (familie komt uit Kralingen en Excelsior is mij met de paplepel ingegoten, vandaar mijn naam hier), een dorp waar lang zelfs zondagvoetbal verboden was. Als kind en later tiener ging ik regelmatig naar de plaatselijke clubs. Ik keek vaak zaterdagvoetbal, later als volwassene ook. Als Excelsior op zaterdagavond thuis speelde ging ik vaak eerst nog naar een zaterdagamateur wedstrijd in de middag.
Ik volg FC 's-Gravenzande nog altijd van afstand. Iedere zaterdag kijk ik naar hun uitslag. Maar ook niet binnen het zaterdagvoetbal is iedereen zo star als jij. Sterker nog, ik heb niet één negatieve opmerking gehoord of online gezien over de competitie indeling. Mensen zijn juist over het algemeen enthousiast dat ze bij Westlandia in de competitie zitten en kijken uit naar de derby's. Al heel lang zijn dit de 2 grootste clubs in het Westland, terwijl ze buiten lokale bekertoernooien nog nooit een officiële wedstrijd tegen elkaar hebben gespeeld. Mensen kijken daar oprecht naar uit, aan beide kanten. Natuurlijk zullen er ook mensen het er niet mee eens zijn, maar van wat ik heb gehoord zijn dat vooral de oudere leden en nauwelijks degenen die daadwerkelijk spelen of dagelijks bij de club betrokken zijn.
Er zijn mensen hier op DVK die anders tegen bepaalde dingen in het amateurvoetbal kijken dan ik. Discussies zullen we altijd blijven houden, maar anderen respecteren over het algemeen elkaars mening.