Eef de Kip
Well-known member
Mwah, ik vind dat hysterische gedoe van je wel grappig eigenlijk, af en toe een tikje irritant maar over het algemeen wel lachwek... eh grappig.
Dit is dan ook de reden dat er geen ban is.Mwah, ik vind dat hysterische gedoe van je wel grappig eigenlijk, af en toe een tikje irritant maar over het algemeen wel lachwek... eh grappig.
Deze lullo suggereert dus ook al dat ChecK en ik dezelfde zijn.
En qua ban: ga je gang, je staat nu als enige forumleider aan het roer.
Ik weet zeker, dat nagenoeg de hele dvk, met name de vele bezoekers van dit topic zal staan juichen als ik een ban krijg.
Dan wordt op dit eenzijdige zondagforum lekker niemand meer tegengesproken, met name in dit topic ,en dan kun je mooi onweersproken je gang gaan in het zwart maken van het zaterdagvoetbal.
Dan wordt op dit eenzijdige zondagforum lekker niemand meer tegengesproken, met name in dit topic ,en dan kun je mooi onweersproken je gang gaan in het zwart maken van het zaterdagvoetbal.
De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.Er zijn op dit forum diverse mensen die vaak amateurvoetbal kijken en in sommige gevallen ook actief dingen voor het amateurvoetbal / individuele clubs doen. Bijvoorbeeld mensen als De Waan, De Groene Scout, Abubakari, Bonehead,
Inderdaad. Satyr moest denk ik eerst het stof van het tuchtcommissietopic blazen...Lange tijd geleden dat we een heuse ban-soap op het forum hebben gehad!
Wat een lul is dat.
🤡Het respect is vaak ver te zoeken.
Enige manier waarop je nog met opgeheven hoofd van dit forum kan vertrekken denk je? Zelfs met een ban heb je je onsterfelijk belachelijk gemaakt met je kloonaccount en dat ontkennen.En nogmaals: als je mij beschuldigt van het hebben van een kloonaccount en dat zo zeker weet, moet je mij bannen!!!!!!!!!
Puur genieten!Ja, eindelijk weer eens een forumrelletje!
Kun je zo je visie geven over alle forumleden die in ieder geval hun gezicht laten zien in dit topic? Ben vooral benieuwd wat je van JMD vindtDe Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.
Bonehead komt, als hij komt, met onsamenhangende verhalen gelardeerd met stoere woorden en Abu nog wat vind ik samen met JMD 1 van de grootste klojo's van dit forum. Om diverse redenen. Berichten van mij verplaatsen en verwijderen, zeer op de persoon gespeelde insinuerende meerkeuzevraag plaatsen, beledigingen en verdraaiingen enz.
Was ook weer 1 van de eersten die zogenaamd zeker wist dat ChecK en ik dezelfde waren. Wat een lul is dat.
De hamvraag is natuurlijk: wat vind je van @gevegt?De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen. De Waan maakt graag zaterdagvoetbalverenigingen belachelijk en behartigt het belang van het zondagvoetbal, ook en vooral als het ten koste gaat van het zaterdagvoetbal.
Bonehead komt, als hij komt, met onsamenhangende verhalen gelardeerd met stoere woorden en Abu nog wat vind ik samen met JMD 1 van de grootste klojo's van dit forum. Om diverse redenen. Berichten van mij verplaatsen en verwijderen, zeer op de persoon gespeelde insinuerende meerkeuzevraag plaatsen, beledigingen en verdraaiingen enz.
Was ook weer 1 van de eersten die zogenaamd zeker wist dat ChecK en ik dezelfde waren. Wat een lul is dat.
Aan welke NO stel je deze vraag?De hamvraag is natuurlijk: wat vind je van @gevegt?
Jij bent gewoon een kloonaccount van JMD.Aan welke NO stel je deze vraag?