JMD
Well-known member
Ja, dat zijn idd ook allemaal zondagmannetjesHet is de schuld van de Rabobank !
Ja, dat zijn idd ook allemaal zondagmannetjesHet is de schuld van de Rabobank !
Nietes, van Kaag!Het is de schuld van de Rabobank !
Ja sorry hoor maar dit vind ik een beetje te vaag, kun je niet gewoon een top 10 maken? Dat is toch veel duidelijker?
Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.Tot dusver is zijn top 10 aardig te volgen. Benieuwd naar de overige 8.
Check overigens even je PB's!Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Als ik de Top 10 niet haal 'pas ik zijn bericht' wel weer aanGezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Gezien hoe vaak hij mij noemt hoop ik wel dat ik erin sta. Anders moet ik echt beter mijn best gaan doen.
Nah, die eer gun ik Abu wel. JMD mag van mij ook wel op 2 staan, ik zou het al een hele eer vinden met beiden op het podium te staan.Als Herr Forumleider kun je toch gewoon jezelf op 1 manipuleren?
Abu is al jaren fan van mij, dus heb je gelijk.Ik vind die abubakari de grootste kloothommel, klootzak en lul van dit forum.
Vreselijk achterbaks ook. En beweert constant ten onrechte dat Check en ik dezelfde zijn. Wat een gek is dat.
En die JMD valt in dezelfde categorie. Ook zo'n gek.
Verder volgen er nog een aantal op korte en iets langere afstand.
Verder weet forumleider kralinger heel zeker dat ik hier een kloonaccount heb gemaakt (wat nergens op slaat), zegt hij.
En vervolgens weigert hij, net als die anderen, mij een ban te geven.
wij komen bij een andere club spelen op een door hun gewenst tijdstip, zij doen dat dan bij ons'...
StimmtZoals in de meeste voetbalcompetities ter wereld en andere sporten in Nederland.
Weekje weg geweest, maar ik wil je toch nog bedanken voor dit compliment vriend, tot zaterdag.De Waan en De Groene Scout zijn zondagmannetjes pur sang. DGS is iha wel te pruimen.
Wedstrijd begint om 17:00 uur. ‘Idiote’ aanvangstijd dus ik denk dat N-O om principiële reden niet komt kijken.Weekje weg geweest, maar ik wil je toch nog bedanken voor dit compliment vriend, tot zaterdag.
Terecht. Idiote tijd als er op het sportpark slechts 1 vriendschappelijke wedstrijd overdag gespeeld wordtWedstrijd begint om 17:00 uur. ‘Idiote’ aanvangstijd dus ik denk dat N-O om principiële reden niet komt kijken.