Weekendvoetbal

PES5

Administrator
Forumleiding
We hebben in die bijna 20 jaar forum op sq en dvk heel wat legendarische gekken gehad, maar Noord-Ooster stijgt met zijn bijdragen deze week (en vooral vandaag) naar een toppositie in het rijtje volslagen gekken.

We kunnen wel een Ranking the Stars doen met rijtje volslagen gekken op dit forum.
Ik zet @gevegt alvast op 1.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Hier is ergens wel een nostalgietopic voor toch?
Die is er nog niet...

Aan de andere kant past het wel mooi in dit topic, want mensen die voor behoud van scheiding zaterdag/zondag zijn nostalgisch en willen het zou houden 'omdat dat altijd zo geweest is'.
 

bqandy

Well-known member
Ik weet niet of iemand het zich kan herinneren. Maar Spakenburg speelde jaren geleden op een trainingskamp in Spanje gewoon op zondag. Uit de oude doos. :)

 

noordooster

Well-known member
Stelletje vuile kloothommels!
Ik vind die abubakari de grootste kloothommel, klootzak en lul van dit forum.
Vreselijk achterbaks ook. En beweert constant ten onrechte dat Check en ik dezelfde zijn. Wat een gek is dat.
En die JMD valt in dezelfde categorie. Ook zo'n gek.
Verder volgen er nog een aantal op korte en iets langere afstand.

Verder weet forumleider kralinger heel zeker dat ik hier een kloonaccount heb gemaakt (wat nergens op slaat), zegt hij.
En vervolgens weigert hij, net als die anderen, mij een ban te geven.
 

Fregge

Well-known member
Ik vind die abubakari de grootste kloothommel, klootzak en lul van dit forum.
Vreselijk achterbaks ook. En beweert constant ten onrechte dat Check en ik dezelfde zijn. Wat een gek is dat.
En die JMD valt in dezelfde categorie. Ook zo'n gek.
Verder volgen er nog een aantal op korte en iets langere afstand.

Verder weet forumleider kralinger heel zeker dat ik hier een kloonaccount heb gemaakt (wat nergens op slaat), zegt hij.
En vervolgens weigert hij, net als die anderen, mij een ban te geven.
Het is de schuld van de Rabobank !
 
Bovenaan