JMD
Well-known member
En jij van BV toch? Die foto met duikbril is gewoon gefotoshopt toch?Jij bent gewoon een kloonaccount van JMD.
En jij van BV toch? Die foto met duikbril is gewoon gefotoshopt toch?Jij bent gewoon een kloonaccount van JMD.
Welke foto?En jij van BV toch? Die foto met duikbril is gewoon gefotoshopt toch?
Dat ontkennen kan overtuigender. Als je je posts nou eerst eens begint metWelke foto?
We hebben in die bijna 20 jaar forum op sq en dvk heel wat legendarische gekken gehad, maar Noord-Ooster stijgt met zijn bijdragen deze week (en vooral vandaag) naar een toppositie in het rijtje volslagen gekken.
Met vakx, gevegt, PSV Ronny en watergigant is PSV zeer sterk vertegenwoordigd in de top 5.Stelletje vuile kloothommels!
7, want Oranjefan (van de complotten) en Rumcola (ik wil die smilie terug!) waren ook voor PSV.Met vakx, gevegt, PSV Ronny en watergigant is PSV zeer sterk vertegenwoordigd in de top 5.
Maar uiteraard staat er een Ajacied bovenaan, één van de weinige vrouwen op dit forum ook nog, heeft sqd toch knap gedaan.7, want Oranjefan (van de complotten) en Rumcola (ik wil die smilie terug!) waren ook voor PSV.
Die is er nog niet...Hier is ergens wel een nostalgietopic voor toch?
Ik vind die abubakari de grootste kloothommel, klootzak en lul van dit forum.Stelletje vuile kloothommels!
Ja sorry hoor maar dit vind ik een beetje te vaag, kun je niet gewoon een top 10 maken? Dat is toch veel duidelijker?Verder volgen er nog een aantal op korte en iets langere afstand.
Het is de schuld van de Rabobank !Ik vind die abubakari de grootste kloothommel, klootzak en lul van dit forum.
Vreselijk achterbaks ook. En beweert constant ten onrechte dat Check en ik dezelfde zijn. Wat een gek is dat.
En die JMD valt in dezelfde categorie. Ook zo'n gek.
Verder volgen er nog een aantal op korte en iets langere afstand.
Verder weet forumleider kralinger heel zeker dat ik hier een kloonaccount heb gemaakt (wat nergens op slaat), zegt hij.
En vervolgens weigert hij, net als die anderen, mij een ban te geven.