JMD
Well-known member
Het is wel schattig dat jij over argumenten begint.Vooral vanwege de gebruikte argumenten
Het is wel schattig dat jij over argumenten begint.Vooral vanwege de gebruikte argumenten
Ik heb zelf eerder hier ook al aangegeven dat ik me niet kan voorstellen wat er leuk is aan spelen op een avond om 18.00 in de wintertijd.
Maar als een club dat nou wel wil, en daarna een DJ laat komen en een feestavond houdt, dan is dat toch aan die club om dat te doen. Wie weet dat het bij die club wel werkt. VVSB heeft jarenlang altijd op zaterdag om 18.00 thuis gespeeld en doet dat nu nog steeds een keer of 6 per seizoen, waaronder o.a. al een paar jaar de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop. Dat zal men echt niet voor niks doen, of niet als er spreekwoordelijk 3 man en een paardenkop zitten.
Ik vind de argumenten van de KNVB niet allemaal even sterk.Er zijn een paar argumenten van de KNVB die ik niet kan volgen;
Is dat zo? En waarom wordt die niet gepubliceerd.
Is er in die sporten ook een afspraak waarbij een deel van de clubs een voorkeursbehandeling krijgt?
Ja. Al gaat het in rugby volgens mij om welgeteld één club, uit Spakenburg.Is er in die sporten ook een afspraak waarbij een deel van de clubs een voorkeursbehandeling krijgt?
De spakenburgian wops… (we only play Saturdays…)Ja. Al gaat het in rugby volgens mij om welgeteld één club, uit Spakenburg.
Haha volstrekt onvergelijkbaar dus.Ja. Al gaat het in rugby volgens mij om welgeteld één club, uit Spakenburg.