Weekendvoetbal

noordooster

Well-known member
Die kapitale zaterdagclubs trekken de KNVB helemaal leeg. Hoe denken die zondagclubs het kunnen regelen zonder scheidsrechters, organisatie enz?
Denk inderdaad niet, dat de KNVB het risico wil lopen dat een aantal zaterdagclubs zich gaat afscheiden als ze gedwongen zouden worden op zondag te voetballen.
En inderdaad zitten er in de divisies bij de top amateurs veel grote principiële zaterdagclubs die zich beslist niet laten dwingen op zondag te voetballen. Nog afgezien van het gegeven dat de KNVB zich dan niet zou houden aan zijn met een handtekening bekrachtigde belofte.

JMD

Well-known member
Tsja, als je gewoon eerder mijn post goed gelezen had waarbij ik zei dat iedereen met iedereen rekening moest houden (en dat de zaterdagconvenantclubs het recht hebben op zaterdag te spelen) ipv me te beschuldigen dat ik dat laatste niet wil dan waren we al veel eerder klaar geweest.
Jij was het die vond dat er niet op zaterdag 18.00 gespeeld mocht worden vanwege de kantineomzet van de uitclub (als ze dan terugkomen is de kantine dicht), niet ik...

Gewoon een beetje samenleven en een ander wat gunnen, ook dus als clubs net wat anders willen dan wat jij als club wil.

Bovenaan