Prima. Ik zeg doenGokje: De volgende vriendendienst wordt ( na enig gelobby) het vrij uitwisselen van spelers uit die beide standaardteams.
Ook zonder O21 of O23 elftal binnen de club?Voor spelers tot 23 kan dat al.
Jaja, bij gebrek aan spelers wordt gezegd.
De club beschikt over 4 seniorenteams op zaterdag.
Het eerste doet het niet onaardig in de zaterdag 4e klasse.
Kan het ook zijn, dat de club vindt, dat er teveel spelers voor za1 kiezen die ze liever zien voetballen op zondag ?
Ja.Ook zonder O21 of O23 elftal binnen de club?
Nostalgie.Alleen in de Rooms Katholieke enclave Kloosterburen wordt straks nog op zondag gevoetbald.
Ik heb ze ooit tegen Germania zien spelen en volgens mij was toen Atte Bouwma trainer![]()
CEC uit Emmer-Compascuum switcht naar zaterdagvoetbal en telt niet meer mee in de ranglijst, maar Mike Grummel (20) blijft strijdvaardig. 'Voetballen voor spek en bonen past niet bij mij'
Mike Grummel is het toonbeeld van een echte winnaar en helpt zijn team op karakter vaak over het dode punt heen. Ook nu de zondag derdeklasser uit Emmer-Compascuum in de tweede competitiehelft voor spek en bonen voetbalt, is Grummel nog heel strijdvaardig.dvhn.nl
Vandaag in dvhn een verhaal over voormalig topamateurclub CEC, nu 3e klasser, uit Emmer Compascuum Zij gaan ook tegemoet komen aan de wens van de spelers door het zondagvoetbal in te ruilen voor het zaterdagvoetbal.
Destijds hebben ze niet gekozen voor een horizontale overstap, waardoor ze komend seizoen gaan starten in de 5e klasse op zaterdag.
Ik verwacht het komend seizoen 8 a 9 poules 5e klasse zaterdag in Noord, ervan uitgaand, dat de KNVB niets doet met het initiatief om ook enkele 6e klassen in Noord te gaan herinvoeren.
Daar zul je het wel naar gemaakt hebben heZoals gebruikelijk niet inhoudelijk.
Daar zul je het wel naar gemaakt hebben he
Er wordt wel degelijk gesproken over een aantal punten die no aanhaalt (2e elftallen, zaterdag vaste speeldag…). Alleen duurt het filmpje nu al 9 minuten, en wordt het alleen even genoemd… en verder zegt no (zoals wel vaker) onzindingen, want bv die vaste speeltijd gaat er niet komen. Het enige wat verandert is dat de basistijd nu 15.30 gaat worden (ipv nu 14.30), maar clubs mogen daar in onderling overleg natuurlijk gewoon van afwijken (zoals nu ook al gebeurt).Haha, NO-tje toch. "Grr! Er wordt niet gesproken over de punten die ik belangrijk vind, dus dat gaan ze niet uitvoeren! Verdomde zondagmannetjes"
Of lopen we juist voor omdat we geen standaardvoetbal op zaterdag aanbieden?Wel heb ik ooit vermeld dat Zuid II enigszins achter loopt op de rest van Nederland, omdat men daar geen standaardvoetbal op zaterdag aanbiedt.