Dit topic is begonnen door een of andere gek die het op mijn naam opzette, zonder dat ik daarvoor toestemming gaf of daar iets van wist. Kennelijk iemand die op deze site daartoe de mogelijkheid had.
Dat het hier vooral gaat over prestatief seniorenvoetbal is logisch . Dat onderwerp heeft ook in de media verreweg de meeste aandacht.
Je kunt je eraan ergeren, dat er voetbalverenigingen zijn die niet op zondag willen voetballen, maar het is een gegeven.
Voor vele van die verenigingen is dat bewust al zo vanaf de oprichting, staat dat ook in de statuten en/of is dat vastgelegd in een convenant.
En als er verenigingen zijn die wel op zondag pupillenvoetbal willen spelen, kan dat toch gewoon ?
Als er in voorkomende gevallen dan meer ruimte komt om het standaardteam op zaterdag op een normale tijd te laten voetballen, is dat alleen maar meegenomen.
Zoals iemand anders hier eerder ook al zei, lijkt het me geen enkel probleem om zowel op zaterdag als op zondag pupillencompetities te hebben.
Laat de verenigingen maar kiezen ( Zou ook bij het standaardvoetbal moeten gelden).