Dat ervaren anderen ook vaak in het coronatopic inderdaad.Je hebt gelijk. Maar vind het zo moeilijk om niet te reageren op iemand die onzin verkoopt en niet ziet wat de ontwikkelingen zijn.
Dat ervaren anderen ook vaak in het coronatopic inderdaad.Je hebt gelijk. Maar vind het zo moeilijk om niet te reageren op iemand die onzin verkoopt en niet ziet wat de ontwikkelingen zijn.
Inderdaad, ik had al eerder de vergelijking met Schotland getrokken, maar ik durf te wedden dat iets soortgelijks in Nederland gaat gebeuren. Er was veel weerstand tegen verandering in het amateurvoetbal wat onder andere een volledige piramide inhield en het verwijderen van kunstmatige scheidingen. Het is na ellenlang gezever eindelijk doorgedrukt en nu is eigenlijk iedereen wel tevreden, inclusief veel traditionalisten die eerst fel tegen waren. Je hoort nog maar een enkele McNorthEast zeuren.Precies maar daar komen ze nog wel achter als vanaf 2023 alles samen is... Over 5 jaar hoor je niemand meer, dan is iedereen dolblij dat eindelijk de enig juiste stap gezet is. En de mensen die om 18.00 bij moeder de vrouw aan tafel moeten zitten, tsja, die doen dat, maar er zullen ook een hoop mensen juist blij zijn met een duel om 18.00. Patatje/frietje langs de kant van het veld, drankje erbij, heerlijk toch, zeker als het weer een beetje meehelpt.
zondagmensen
de KNVB plannen.
MSC-Jonkers,
Ik kan er alweer 4 wegstrepen.de HSC’21 plannen
Wat zou anders dan 'geloof' in hemelsnaam een reden zijn om te verplichten dat prestatievoetbal op zaterdag moet plaatsvinden?Of denk aan fusieverenigingen die konden ontstaan onder de uitdrukkelijke voorwaarde dat prestatievoetbal op zaterdag moest plaatsvinden.
We hebben het nu even over voetbal in het algemeen, NO. Niet alleen prestatievoetbal. Na snel opzoeken voetballen er bij Ommen en Dedemsvaart gewoon spelers op zondagDat kan ik je gemakkelijk uitleggen.
Maar omdat jij alles wat ik zeg verdraait en in twijfel trekt, verwijs ik slechts naar hoe fusieclubs ( zaterdag +zondag) in bv Bedum, Bergum, Ommen, Dedemsvaart, Winsum, Oosterwolde, Loppersum, Zuidlaren, Klazienaveen, Delfzijl ( om maar enkele te noemen) konden ontstaan omdat men besloot het prestatievoetbal op zaterdag te spelen.
Maar wat is daar dan de reden voor? Geloof kan ik me nog voorstellen, maar voor de rest is er toch geen enkele andere reden om te verplichten om op zaterdag (prestatief of niet prestatief) voetbal te spelen?Dat kan ik je gemakkelijk uitleggen.
Maar omdat jij alles wat ik zeg verdraait en in twijfel trekt, verwijs ik slechts naar hoe fusieclubs ( zaterdag +zondag) in bv Bedum, Bergum, Ommen, Dedemsvaart, Winsum, Oosterwolde, Loppersum, Zuidlaren, Klazienaveen, Delfzijl ( om maar enkele te noemen) konden ontstaan omdat men besloot het prestatievoetbal op zaterdag te spelen.
Hier zou wat mij betreft ook onmiddellijk mee gestopt moeten worden. Tót je 18e geen religieus gewauwel op scholen en misschien wel een verbod op bezoek aan gebedshuizen voor minderjarigen. Als je meerderjarig bent ga je zelf maar op zoek maar tót die tijd is er geen ruimte voor indoctrinatie met welk geloof dan ook!.......
Ik wijs als voorbeeld alleen maar op het nog steeds behoorlijk populaire christelijk ( protestant en katholiek) onderwijs.
Dat kan ik je gemakkelijk uitleggen.
Nee, gewoon dat mengen doortrekken naar de 5e klasse. Zo heel moeilijk is het nietDeze overstappers sorteren allemaal a voor op de volgende stap naar weekend voetbal in 24/25.
Er moet dus al gedacht worden aan verstrsterkte degradatie met al die overstappers?
Ik ga het nog 1x proberen uit te leggen, echt de laatste keer:Terwijl juist dat pupillenvoetbal bijna altijd alleen maar op zaterdagochtend is. Dus dat bijt het prestatievoetbal op zaterdagmiddag niet.
Hooguit hebben sommige clubs dan wat meer de ruimte om het juniorenvoetbal naar de zaterdagochtend te verzetten.
Als de fusie niet was doorgegaan was Losser trouwens bij een overstap terecht gekomen in de zaterdag 4e klasse.