Fregge
Well-known member
Niet op jou specifiek hoorEn juist deze JMD meent als een volleerd stalker op elke bijdrage van mij hier te moeten reageren met schelden, verdachtmakingen, onbeargumenteerd geneuzel, gezuig, onfatsoen en ander geouwehoer.
Niet op jou specifiek hoorEn juist deze JMD meent als een volleerd stalker op elke bijdrage van mij hier te moeten reageren met schelden, verdachtmakingen, onbeargumenteerd geneuzel, gezuig, onfatsoen en ander geouwehoer.
Zoals ik reeds zei: bij gebrek aan argumenten komen met verdraaiingen enz.
En juist deze JMD meent als een volleerd stalker op elke bijdrage van mij hier te moeten reageren met schelden, verdachtmakingen, onbeargumenteerd geneuzel, gezuig, onfatsoen en ander geouwehoer.
AmenOm even voor mezelf te spreken, er is in mijn ogen in dit topic maar 1 iemand die continue met reacties komt die verdraait zijn, geen argumentatie bevatten en volstrekt hypocriet zijn. Je krijgt het voor elkaar om een onderwerp (de ontwikkeling van de semi-prof en amateurcompetities) dat reuze interessant is telkens weer te laten 'ontsporen' waarbij we uitkomen op jouw achterhaalde denkbeelden. En dat is gewoon heel jammer.
Wellicht is het een mogelijkheid om met de teletijdmachine van professor Barabas terug te keren naar een periode die je welgevallig is maar hou alsjeblieft op om dit topic steeds te versjteren. Ik probeer je bijdrages zoveel mogelijk te negeren, dat lukte de laatste weken niet zo maar ik ga mijn best weer doen al hoop ik van ganser harte dat het niet nodig is.
Verwacht ik ook al, anders kom je weer in de problemen maar dan op een grotere schaalMen verwacht daar kennelijk, dat er binnenkort ook onder de eerste klasse gemengd gaat worden
En over 10 jaar roept iedereen dat het al veel eerder had moeten gebeuren.Ja, tuurlijk gaat dat gebeuren. Om te beginnen in de regio's waar het nu al vast loopt (Zeeuws Vlaanderen, Utrecht, Zuid Holland onder het IJ, Friesland). Als ze verstandig zijn komend seizoen al.
Ik denk in de loop van komend seizoen al, als de reisafstanden kleiner blijken, er meer derby's komen enzEn over 10 jaar roept iedereen dat het al veel eerder had moeten gebeuren.
Mwah, dat heeft ook echt wel even tijd nodig hoor.Ik denk in de loop van komend seizoen al, als de reisafstanden kleiner blijken, er meer derby's komen enz
Oke, niet iedereen inderdaad, maar er zullen in 2100 ook nog mensen zijn die zeggen dat ze de scheiding nooit hadden moeten opheffen, je gaat nooit iedereen meekrijgen. Maar het merendeel zal na komend seizoen al om zijn...Mwah, dat heeft ook echt wel even tijd nodig hoor.
En gooi daarbij de 2e elftallen weg. Daar 2 tweede divisie clubs bij en we zijn er. Daar de Duitse p/d bij instellen en je bent er. Zo moeilijk is het allemaal niet.Gooi de licentieeisen dan omlaag voor BVO's en stel verplicht promoveren in
De wonderen zijn de wereld nog niet uit want ik kan me deels wel vinden in jouw verhaal. Ik vind het ook een huilverhaal en er worden aardig wat oneigenlijke argumenten ingebracht zoals de vergelijking met Ajax. AFC is amateurclub als het ze uitkomt en spelen BVO-tje als hen dat beter past.![]()
AFC kampioen zonder promotie: 'KNVB legt een bom onder onze jeugdopleiding'
De zaterdagselectie van AFC werd afgelopen weekend kampioen, maar tot promotie leidde dat niet. Met de introductie van weekendvoetbal heeft de KNVB besloten dat clubs maar één team in de eerste klasse of hoger mogen hebben. De tweede klasse is dus het plafond voor AFC zaterdag, tot grote onvrede...www.hetamsterdamschevoetbal.nl
Wat een huilverhaal.
Via de O23 en de O21 en via het 2e kan AFC ook talentvolle jeugd verder opleiden op een hoog niveau.
Ik ben sowieso tegen het hebben van 2 elftallen in de standaardcompetities ( ook tegen die beloftenteams in de 1e en 2e divisie) en de ledenraad had m.i op dit vlak nog wel wat strenger mogen zijn.
Terwijl de ledenraad anderszins te gemakkelijk akkoord is gegaan met de door de KNVB-zondagmannetjes bedachte regeltjes om het zondagvoetbal te redden ten koste van het zaterdagvoetbal.
Jep. Ik ben het idd vwb standaardelftallen en Jongelftallen ook helemaal eens met NO. Dat hij een zeer goede post dan afsluit met kul over Zondagmannetjes is dan heel jammer.De wonderen zijn de wereld nog niet uit want ik kan me deels wel vinden in jouw verhaal. Ik vind het ook een huilverhaal en er worden aardig wat oneigenlijke argumenten ingebracht zoals de vergelijking met Ajax. AFC is amateurclub als het ze uitkomt en spelen BVO-tje als hen dat beter past.
Het laatste deel omtrent Zondagmannetjes en het Zondagvoetbal redden slaan kant nog wal, maar dat wist je al![]()
Ja maar het is niet dat zaterdagclubs dit niet kunnen doen. Daar kiezen ze zelf voorEen voordeel waarvan met name natuurlijk zondagclubs profiteren
Touché... Maar het is makkelijker in de slachofferrol te blijven hangen, en dat terwijl werkelijk alles tegenwoordig om de zaterdag draait en nog willen ze meer.Ja maar het is niet dat zaterdagclubs dit niet kunnen doen. Daar kiezen ze zelf voor