Ik werk voor een Volendams bedrijfVolendammers moet je sowieso nooit naar luisteren natuurlijk.
Ik werk voor een Volendams bedrijf
De redenen waarom de clubs daarmee wilden aangeven niet met hun eerste op zondag te willen spelen zijn niet altijd gelijk en werden volgens mij door de BAV ook niet gevraagd.
Bullshit. En dat weet je zelf ook wel maar wil je alleen niet toegeven.Alsof er wedstrijden uit de zondagcompetities op zaterdag worden gespeeld omdat zondagploegen graag "mee willen denken met het zaterdagvoetbal" . Wat een onzin.
Ze doen dat omdat ze dat voor zichzelf om 1 of meer redenen beter/voordeliger vinden.
En dan ook nog met droge ogen beweren dat juist de andere partij niet flexibel is.Dat schijnt dus te kunnen. Al zou het juridisch wel uit te leggen zijn. Clubs die het convenant tekende, die tekende zodat ze niet gedwongen konden worden om op zondag te spelen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze nooit op zondag spelen als ze daar zelf in toe stemmen.
Maar daar had ik het ook niet over. De overstappers zullen dat ongetwijfeld uit eigen oogpunt doen (want anders neem je die beslissing niet).Moet hier no wel gelijk ingeven. De overstappers doen het voornamelijk uit eigen oogpunt
Nog een club dus die helemaal geen zaterdagclub is, laat staan principieel.Overigens heeft Scheveningen, die ook het convenant hebben getekend, wel een keer op de zondag gespeeld. In 2019
Dat blijkt, maar zo worden ze, dankzij het convenant, wel benoemd als de KNVBNog een club dus die helemaal geen zaterdagclub is, laat staan principieel.
Ja.Hoe is het hier? Zijn we er al een beetje uit?
Op een na wel hoor, vanaf komend seizoen eindelijk normaal amateurvoetbal, en gaan we eindelijk de 21e eeuw in. 1 iemand denkt dat hij Asterix is, maar hij is eigenlijk Don Quichote, en vecht dus voor iets wat niet haalbaar is omdat zaken nou eenmaal moeten veranderen als het niet werkt of klopt.Hoe is het hier? Zijn we er al een beetje uit?