Goed idee.
Precies.Goed idee.
Nee, die mensen leven in de 21e eeuw, niet in midden 20e...De mate waarin het zondagvoetbal het weekendvoetbal met enthousiasme omarmt, doet vermoeden dat er voor die geleding toch wel onevenredig veel voordeel te behalen valt.
Dan kun je nog steeds de telefoonnummers weghalenHet bericht op de site van AZSV heb ik letterlijk overgenomen.
Uitvraag is prima natuurlijk. Maar als je een zaterdag en een zondagclub laat fuseren is het natuurlijk niet meer dan logisch dat de fusieclub ook op zondag zou kunnen spelen. Een fusie is immers een samenvoeging.Ik ken de situatie in Aalten wel redelijk en heb regelmatig contact met de genoemde Henk Jan, zijn nummer had ik dus al wel.
Clubs worden gewoon te klein om afzonderlijk door te gaan, dan is dit denk ik de beste oplossing en prima uitvraag bij de leden van beide clubs.
Men gaat nooit samenvoegen als het niet over bepaalde afspraken het eens kunnen wordenEen samenvoeging met bepaalde afspraken waarover beide verenigingen het eens moeten zien te worden.
Precies.Men gaat nooit samenvoegen als het niet over bepaalde afspraken het eens kunnen worden
Zucht...Waar het om gaat, is dat de door de KNVB-zondagmannetjes bedachte nieuwe regels toekomstige fusies in de weg staan en nare gevolgen hebben voor reeds gefuseerde verenigingen.
Overigens: In het nabije verleden mocht Lisse in de TD gewoon zijn duels op zaterdag afwerken, volgens die nieuwe regels zou dat niet mogen.
Waarom niet?Overigens: In het nabije verleden mocht Lisse in de TD gewoon zijn duels op zaterdag afwerken, volgens die nieuwe regels zou dat niet mogen.
Is er ook een besloten site?Overigens staat dat verhaal ook letterlijk op de (openbare) site van AD'69.
Heb jij eens voor de grap bijgehouden hoeveel Derde Divisie Zondag-wedstrijden op de zaterdag zijn gespeeld?Ze hadden in het verleden ooit 1 of meer teams in een zondagcompetitie.
Dan zou je vast verrast zijn dat er bijna iedere ronde wedstrijden op zaterdag gespeeld zijn. Afgelopen weekend zelfs 33% van de wedstrijden. Wij op zondag willen echt wel meedenken.
Dus eerst jank je omdat er ploegen verplicht op zondag zouden moeten spelen terwijl ze dat niet willen. Dan geeft Fregge terecht aan dat een hoop zondagploegen mee willen denken (zij wel) en dat ze nu al veel op zaterdag spelen en dan is dat omdat ze het beter/voordeliger vinden. Je zou ook gewoon Fregge (en Joost en mij en...) gelijk kunnen geven dat zondag zeer flexibel is en zaterdag star.Dat zullen ze wel doen omdat ze dat beter/voordeliger vinden.
Nee, jij zit in een tunnel waarin je denkt dat zaterdagploegen nooit op zondag willen spelen. Niet iedereen zit er zo star in als jij.En over of het Lisse wat kan schelen of ze wedstrijden op zondag moeten spelen heb ik andere info dan JMD.
Is ook niet lastig, dat zijn er 0. Want zaterdag dat zich aanpast komt niet voor.Nee. Ik ken wel het aantal DD zaterdag-wedstrijden die op zondag zijn gespeeld.