Hebben die ?berhaupt de bal een keer 5 passes in de ploeg kunnen houden?Hoeveel schoten hebben die op doel gekregen?
Hebben die ?berhaupt de bal een keer 5 passes in de ploeg kunnen houden?Hoeveel schoten hebben die op doel gekregen?
Kunnen ze Wesley Sonck niet arresteren?
Eerst die clown met zijn gitaar.
Vast niet.Hebben die ?berhaupt de bal een keer 5 passes in de ploeg kunnen houden?
Hebben die ?berhaupt de bal een keer 5 passes in de ploeg kunnen houden?
Die hebben vandaag in 90 minuten meer laten zien dan Portugal tot nu toe in 390 minuten.Ja dat oogstrelende voetbal van de Noord-Ieren zal node gemist worden in de kwartfinale.
Die lijkt erg op Karim El Ahmadi.
Wat hebben ze meer laten zien?Die hebben vandaag in 90 minuten meer laten zien dan Portugal tot nu toe in 390 minuten.
Mooi, gaat ik morgen eerst even oefenen bij de Labrador.
Neem jij je gitaar ook mee?
Excuus, 3 keer.Wil je daarmee ophouden? De zaken mooier voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn?
Excuus, 3 keer.
Noord Ierland heeft anders ook gewoon in 3 van de 4 wedstrijden niet gescoord. Dus wat hebben de Noord Ieren precies laten zien? De Portugezen hebben in 1 wedstrijd(Hongarije) vaker gescoord dan Noord Ierland in 4 wedstrijden.Die hebben vandaag in 90 minuten meer laten zien dan Portugal tot nu toe in 390 minuten.
Wat een ellende. Met weemoed denk ik terug aan het wk 1990.
Wat een ellende. Met weemoed denk ik terug aan het wk 1990.