Wedstrijdtopic : Knock-outfase

JFK

Well-known member
Mooi dat Portugal doorgaat. Kunnen we tenminste nog een keer genieten van dat schitterende volkslied.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bahbah, zit je net te hopen dat Ronalde de beslissende pingel mist, mazzelen ze de 0-1 binnen

JMD

Well-known member
Zucht. 105 minuten 'voetbal' gezien met 0 schoten op doel van Kroati? en 0 schoten op doel van Portugal.
Ik kom pas net binnenvallen, hoorde op de radio dat dit het eerste EK-duel sinds 1980 is waarbij in 90 minuten geen 1x op goal geschoten is...

Wat is het toch dat Kroati? faalt als het in de knock-outfase zit? Hebben wel vaker goede groepsfases gespeeld dat ze overtuigen en dat het dan in de knock-outwedstrijden toch weer mis gaat... Frankrijk 1998 volgens mij voor het laatst dat Kroati? echt ver kwam.

Portugal dus wel weer verder. Als mazzel een land was, heet het Portugal... :)

gevegt

Well-known member
Dikverdiende overwinning voor Portugal.

Ik ga nog even lekker op het terras zitten.
Plop!

inhethoekje

Active member
Na afloop gaan zitten janken op het veld terwijl je 120 minuten lang geen bal 5 meter vooruit heb kunnen plaatsen.

Maasveld

Well-known member
Zucht. 105 minuten 'voetbal' gezien met 0 schoten op doel van Kroati? en 0 schoten op doel van Portugal.
Kan de UEFA niet gewoon besluiten dat als er in de 2e helft van de verlenging nog steeds niet op doel geschoten is om beide landen te diskwalificeren en Noord-Ierland tegen Polen te laten spelen....
Ja dat oogstrelende voetbal van de Noord-Ieren zal node gemist worden in de kwartfinale.

JMD

Well-known member
Na afloop gaan zitten janken op het veld terwijl je 120 minuten lang geen bal 5 meter vooruit heb kunnen plaatsen.

Precies.

Vanmiddag ook die coach van Zwitserland, dat ze hadden verdiend te winnen... Tsja, als je vanaf minuut 1 zo speelt als je vanaf de 2e helft doet win je zo'n pot gewoon. Nu had je ook gewoon 3-0 tegen Polen achter kunnen staan bij rust...

Max

Administrator
Forumleiding
Als je ploegen mocht wegstemmen, dan waren we al toe aan de finale.
Nu moeten we nog ons door al die kut wedstrijden heen bijten.

Bovenaan