Wat is er gebeurd met?

SanMark.

Well-known member
Uni een uitstekende poster en het heeft eens een keer niets met mij te maken dat hij hier niet aanwezig is. Ondanks de insinuaties van een enkel lid hier.
 

Hankie

Well-known member
Uni een uitstekende poster en het heeft eens een keer niets met mij te maken dat hij hier niet aanwezig is. Ondanks de insinuaties van een enkel lid hier.
Nee muppet het gaat over het toelaten van Ronald, dat gaat tot een ban voor jou leiden.
 

Fregge

Well-known member
Volgens mij had de VI-discussie een redelijke impact op Unregistere ja. Zou wel willen dat hij weer terug zou komen. Prima stukkies, prima poster.
 

zwammy

Well-known member
Jongen zit eens niet zo te zeiken man. Het is een forum op internet. Ga eens buiten bloemen zoeken of trek een keer aan uw lul, waar kun je je toch druk over maken zeg. Deugers en niet Deugers. Echt, is dit comedy capers in optima forma of wat.
 

De Wolf

Well-known member
Unregistre is op WZF gewoon actief en ik zie dat hij gisteren ook nog langs is geweest.
Uiteraard hoop ik dat hij hier ook weer snel van zich laat horen want hij schrijft af en toe best leuke stukjes.
 

Abubakari

Well-known member
Qua meningen e.d. vind ik zijn bijdragen
Ik zag overigens ook weer initiatieven om een spitsing te maken tussen mensen en meningen die deugen en deugnieten.
Waarbij de laatsten maar verbannen moeten worden naar een aparte plek op deze site.
Komt me bekend voor . Sommigen vinden van zichzelf dat ze deugen en ze willen dat de meningen die afwijken van hun denkbeelden niet gehoord of getoond mogen worden.
Ik stelde voor om al dat politiek gekleurde extreme geleuter van links tot rechts te beperken tot 1 topic op dit Voetbalforum en daar maak jij bovenstaande van?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het voor de algehele sfeer beter is om dit soort discussies te beperken tot het BLM topic en de zaterdag/zondag discussie ook te beperken tot één topic.
 

Marinos

Well-known member
Ik denk dat het voor de algehele sfeer beter is om dit soort discussies te beperken tot het BLM topic en de zaterdag/zondag discussie ook te beperken tot één topic.
Wellicht moet er maar eens een zuid-wester storm over dit forum om al de ondeugden weg te blazen.
 

Abubakari

Well-known member
Mensen die van zichzelf vinden dat ze deugen mogen graag gebruik maken van woorden als conservatieve tokkies, onderbuikerige reacties, Fred onderbuikjes, uberconservatieve huilstruik, ge etter enz., Baudet-groupies enz.
Overigens vind ik ook anderszins het woordgebruik van enkele deugers jegens anderen regelmatig beneden peil.
Opvallend dat enkele zulke mensen graag meningen die afwijken van hun gedachtengoed, en overigens niet alleen op BLM-gebied, willen verbannen naar een aparte plek op deze site, graag niet geplaatst willen zien, of willen verwijderen.
Persoonlijk ben ik het ook lang niet altijd eens met wat leden die zo betiteld worden hier zeggen, maar soms hebben ze ook wel goede argumenten.

En overigens was de eerste aangehaalde zin : Qua meningen e.d. vind ik zijn bijdragen regelmatig niet geweldig ( sloeg op unregistere )
Oh, je bent te star om te zien wat ik zeg, dat het mij niet om linkse of rechtse deugers gaat maar om linkse en rechtse deugers en dat ik het niet prettig vind dat dat in telkens meer topics opduikt.

Maar goed, je hebt al vaker blijk gegeven van een zeer beperkt vermogen tot begrijpend lezen, dus logisch dat je het nu ook weer niet begrijpt.
 
Bovenaan