Wat is er gebeurd met?

Abubakari

Well-known member
En daarbij, ook hier waren meer positieve dan negatieve reacties. En ik zou persoonlijk blijer zijn als Noord Ooster het niet leuk vindt dan wanneer hij lovend zou zijn.
 

noordooster

Well-known member
Wat moet of kan ik daar aan doen?

Misschien net als eerder mijn bijdragen die jou niet bevallen verwijderen ( wat je natuurlijk weer zult ontkennen ) en verplaatsen en stigmatiserende en beledigende niet te verwijderen commentaren ,teksten en polls daaraan toevoegen ?
 

Abubakari

Well-known member
Misschien net als eerder mijn bijdragen die jou niet bevallen verwijderen ( wat je natuurlijk weer zult ontkennen ) en verplaatsen en stigmatiserende en beledigende niet te verwijderen commentaren ,teksten en polls daaraan toevoegen ?

Altijd, weer die slachtofferrol.

Maar de oplossing is gevonden, WZV, leuker forum dan DVK. Het ligt allemaal aan ons en nooit aan jou, dus gauw naar dat andere forum.

 

Abubakari

Well-known member
En Terbijhe ook.

Gelukkig wordt NO op dit forum alom gewaardeerd en roept hij bij niemand ook maar de minste weerstand op, anders zou ik kunnen zeggen dat ie zich daar beter eens druk om kon maken ipv altijd over die verplaatste berichten te beginnen die zo ongeveer een misdaad tegen de mensheid vormen.
 
Bovenaan